Έντονος είναι ο προβληματισμός που επικρατεί στις τάξεις των οδηγών αγώνων στην Ελλάδα έπειτα και από το δεύτερο περιστατικό που συνέβη πριν από λίγες ημέρες και συγκεκριμένα στην ανάβαση της Αιγείρας. Όλα συνέβησαν όταν ο οδηγός αγώνων Σταύρος Κρέτσας ξεκίνησε να κατεβαίνει το δρόμο που οδηγούσε στα πιτς μιας και λίγα λεπτά νωρίτερα είχε ολοκληρωθεί το τρίτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών.

Δυστυχώς όμως, λίγο έλλειψε να συμβεί το μοιραίο, όταν ο Κρέτσας έχοντας την αίσθηση ότι ο δρόμος είναι ανοιχτός για να τα αγωνιστικά, συγκρούστηκε μετωπικά με αυτοκίνητο της οργάνωσης που ερχόταν με αντίθετη φορά. Ο ίδιος τραυματίστηκε ελαφρά στο κεφάλι αλλά το αγωνιστικό του, ένα Peugeot 106, έπαθε μεγάλη ζημιά. Σύμφωνα με τον ίδιο και όπως καταγγέλλει στη zougla.gr, η ευθύνη είναι 100% του αλυτάρχη που του έδωσε την εντολή να ξεκινήσει. Για το θέμα, η zougla.gr επικοινώνησε και με τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ, Μανώλη Χαλιβελάκη ο οποίος τόνισε χαρακτηριστικά: «Σε κανένα αγώνα παγκοσμίως δεν υπάρχει καλύτερα ασφάλεια από ότι στην Ελλάδα». Σχετικά με το περιστατικό της ανάβασης Αιγείρας ο κ. Χαλιβελάκης ήταν ξεκάθαρος για το ποιος φταίει: «Είναι λάθος της οργάνωσης. Τεράστιο λάθος της οργάνωσης. Δεν συνεννοήθηκε ο αλυτάρχης με τον βοηθό του με αποτέλεσμα να συμβεί αυτό το πράγμα που νομίζω ότι συμβαίνει για πρώτη φορά σε ανάβαση. Θα πρέπει να φτιαχτεί, σε πρώτη φάση, το αυτοκίνητο του αγωνιζόμενου με έξοδα της οργάνωσης».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την άλλη δεν πρέπει να ξεχνάμε και ένα δεύτερο περιστατικό και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια του πανελληνίου πρωταθλήματος ράλι πριν από λίγες εβδομάδες, όταν το αγωνιστικό του Παναγιώτη Χατζητσοπάνη βρέθηκε μέσα σε ειδική διαδρομή, τετ α τετ, με διερχόμενο… αγροτικό. Ευτυχώς και σε αυτή την περίπτωση δεν υπήρξε σοβαρό ατύχημα.

 

Ακούστε τις δηλώσεις του Σταύρου Κρέτσα στη zougla.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης