Δυναμικά αναμένεται να επιστρέψει το 2013 στους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού η Opel, δίνοντας το «παρών» με το νέο Adam αλλά και το Astra OPC. Το Adam, που θα πληροί τις προδιαγραφές FIA R2, θα χρησιμοποιηθεί στο πλαίσιο της αγωνιστικής κατηγορίας «ADAC Rally Masters» και οι διακριθέντες οδηγοί θα κερδίσουν χρηματικά βραβεία. Επιπλέον, θα υπάρξει ένα ειδικό σύστημα βαθμολόγησης «junior rally» για οδηγούς κάτω των 27 ετών. Από εκεί και πέρα, η Opel θα κάνει την εμφάνισή της σε πίστες με το νέο Astra OPC, το οποίο θα διατίθεται από τη σεζόν 2013 και μετά. Εκτός από διάφορες μορφές αγώνων, το αγωνιστικό Astra OPC θα κάνει την εμφάνισή του σε 24ωρο αγώνα στην πίστα του Nurburgring.

Η Opel στους αγώνες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πιο επιτυχημένη περίοδος στην ιστορία ράλι της εταιρείας ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του ’70. Οδηγός της ήταν ο Γερμανός Walter Roehrl, ένας από τους σημαντικότερους οδηγούς ράλι όλων των εποχών. Την εποχή που έτρεχε με την Opel, κέρδισε με το Ascona A τον τίτλο του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος το 1974 και ξανά με το Ascona B το 1979. Ο μεγαλύτερος θρίαμβος την εποχή του Regensburg ήταν ο τίτλος του παγκοσμίου πρωταθλήματος το 1982. Ήταν κάτι που πέτυχε με το θρυλικό Ascona 400, αποδεικνύοντας ότι η Opel θριάμβευε και στις αγωνιστικές πίστες. Στους αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού κατηγορίας grassroots, η Opel σημείωσε πολλές επιτυχίες στο βόρειο τμήμα της αγωνιστικής πίστας του Nuerburgring. Από το 1993, ο Manuel Reuter έγινε ο αγαπημένος των φιλάθλων χάρη στο Calibra V6, με το οποίο αγωνίστηκε σε επαγγελματικό επίπεδο. Το οδήγησε για πρώτη φορά σε αγώνες DTM και τελικά κέρδισε τον τίτλο στην κατηγορία ITC. Άλλα επιτεύγματά του ήταν το πρωτάθλημα κατασκευαστών του DTM/ITC το 1998 στην κατηγορία STW με ένα Vectra. Επίσης, αναδείχθηκε νικητής στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring το 2003 οδηγώντας ένα Astra V8 coupe.


Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης