Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού που διοργανώνει η Estee Lauder Companies, το ιστορικό κτίριο του City Link και το πολυκατάστημα Αttica μετατράπηκαν σε σύμβολα ελπίδας. Πώς; Μέσω της εκδήλωσης φωταγώγησής τους.

Συγκεκριμένα, η εκδήλωση φωταγώγησης του City Link και του πολυκαταστήματος Αttica πραγματοποιήθηκε στις 23 Οκτωβρίου στο πολυκατάστημα Αttica. Όπως δήλωσε η Διευθύντρια της ESTEE LAUDER, κ.Πελίνα Θεμελή: «H πρωτοβουλία Φωταγώγησης κτηιρίων-οροσήμων ανά τον κόσμο από τον όμιλο ESTEE LAUDER, έχει ως στόχο να τραβήξει την προσοχή και το ενδιαφέρον των γυναικών και να τους υπενθυμίσει ότι “ο προληπτικός έλεγχος σώζει ζωές”. Η συμμετοχή της Ελλάδας φέτος με το κτήριο του City Link και του πολυκαταστήματος Αttica έχει διπλό μήνυμα. Είναι μια κίνηση που συμβάλλει μεταξύ άλλων στην εικόνα της Αθήνας ως μιας όμορφης αλλά και σύγχρονης πόλης, καθώς αποτελεί ένα σημείο ορόσημο του κέντρου».
Μέχρι σήμερα, έχουν φωταγωγηθεί περισσότερα από 200 κτήρια-ορόσημα σε 70 πόλεις ανά τον κόσμο, από Πρώτες Κυρίες, αλλά και εξέχουσες προσωπικότητες στην κάθε χώρα, μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα της Πρόληψης και της Έγκαιρης Διάγνωσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με εντυπωσιακό τρόπο, όταν η Πρόεδρος του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς και Υπεύθυνη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης κυρία Σοφία Στάικου φωταγώγησε το διατηρητέο, οικοδομικό τετράγωνο City Link, στο οποίο στεγάζεται το πολυκατάστημα attica.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της φωταγώγησης ανέλαβε το City Link, ενώ τη διοργάνωση της βραδιάς τα πολυκαταστήματα Αttica. Το κτήριο θα παραμείνει φωταγωγημένο και κατά τις πρώτες μέρες του Νοέμβρη, αποτελώντας το σύμβολο της Πρόληψης και της Έγκαιρης Διάγνωσης για την χώρα μας.

Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσαν εκπρόσωποι από τον επιχειρηματικό, επιστημονικό και καλλιτεχνικό χώρο, καθώς και από το χώρο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Επιμέλεια: Μαριάννα Μαρμαρά

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης