Η νέα Delta 1.8 Di Turbo 200hp είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά. Η Delta πλέον εξοπλίζεται με τον καινούριο κινητήρα 1.742 κ.εκ. της Fiat Powertrain Technologies, o οποίος διαθέτει άμεσο ψεκασμό και συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων με την ονομασία SPORTRONIC. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 200 ίππων (147 kw) στις 5.000 στροφές και μέγιστη ροπή 320 Nm (32,6 Kgm) στις 1.400 στροφές. Με αυτές τις προδιαγραφές η Lancia Delta επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα και επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα. Την ίδια δε στιγμή, το αυτοκίνητο επιτυγχάνει μικρή κατανάλωση καυσίμου (7,8 λίτρα ανά 100 χλμ. σε συνδυασμένο κύκλο), μειωμένες εκπομπές CO2 (185 g/km) και πληρεί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro5.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κινητήρας 1.8 Di TURBO 200hp

Οι κορυφαίες επιδόσεις αυτού του κινητήρα είναι αποτέλεσμα της εφαρμογής της τεχνολογίας της Σάρωσης (Scavenging), η οποία μεγιστοποιεί τη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές και εγγυάται στον οδηγό την άμεση απόκριση σε οποιαδήποτε απαίτησή του.

Η Σάρωση επιτυγχάνεται με το συνεχή έλεγχο και βελτιστοποίηση κάθε στιγμιαίας παραμέτρου λειτουργίας του κινητήρα, μεγιστοποιώντας κάθε στιγμή την απόδοσή του. Το αποτέλεσμα είναι αξιοθαύμαστο: η μέγιστη ροπή του κινητήρα όχι μόνο αποδίδεται στις 1.400 στροφές, αλλά είναι και αυξημένη κατά 70% συγκριτικά με τους απλούς turbo κινητήρες, ενώ παράλληλα ο χρόνος απόκρισης είναι ο μισός, πλησιάζοντας τους χρόνους ατμοσφαιρικών κινητήρων. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι η ροπή του νέου κινητήρα 1.8 των 200 ίππων είναι άμεσα συγκρινόμενη με αυτή ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα V6 διπλάσιας χωρητικότητας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Aυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων SPORTRONIC

Ο συνδυασμός του κινητήρα 1.8 Di TurboJet των 200 ίππων με το κιβώτιο αυτόματης μετάδοσης 6 σχέσεων SPORTRONIC μεγιστοποιεί την ευελιξία και τις άμεσες αντιδράσεις του αυτοκινήτου, κάνοντας το χρόνο που απαιτείται για τις αλλαγές σχέσεων στη Lancia Delta πολύ μικρό και ικανοποιώντας έτσι το αίτημα του απαιτητικού οδηγού της για άνετη και γρήγορη οδήγηση. Τα χειριστήρια του κιβωτίου Sportronic που βρίσκονται ενσωματωμένα στο τιμόνι της Delta προσδίδουν στο αυτοκίνητο μια πραγματικά σπορ χροιά. Παράλληλα το εξελιγμένο λογισμικό διαχείρισης του κιβωτίου εκτιμά τις διαφορετικές οδηγικές συνθήκες και προσαρμόζεται αυτόματα στο εκάστοτε οδηγικό στυλ συνυπολογίζοντας παραμέτρους όπως η υποβοήθηση της πέδησης, η κλίση του οδοστρώματος, οι στροφές ή η προτίμηση του οδηγού για σπορ ή άνετη οδήγηση. Πιο συγκεκριμένα, ο οδηγός έχει την ευχέρεια να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης, όπως “Winter”, “Normal” και “Sport”, αλλά και της χειροκίνητης λειτουργίας (TIP).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενη Ανάρτηση (RSS)

Η Delta με τον κινητήρα 1.8 αποτελεί την ιδανική Lancia για την εφαρμογή της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης με μεταβλητό σύστημα απόσβεσης των αμορτισέρ (RSS – Reactive Suspension System), σύστημα το οποίο μειώνει τους κραδασμούς και τις κλίσεις του αμαξώματος και εγγυάται μέγιστα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης και οδηγικής απόλαυσης. Όταν η ανάρτηση RSS συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο, η λειτουργία SPORT που διαθέτει μεταβάλλει -εκτός από την ανάρτηση- και την υποβοήθηση του τιμονιού, την απόκριση του γκαζιού και την παρεμβατικότητα του εξελιγμένου ESP της Delta, του AHS (Absolute Handling System). Επιπλέον, το κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει σχέσεις σε υψηλότερες στροφές. Τo RSS για την ελληνική αγορά θα διατίθεται στο standard εξοπλισμό των εκδόσεων με τον κινητήρα 1.8 προσφέροντας στην Delta ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας της.

 

Εξοπλισμός-Τιμές

Η νέα Delta 1.8 200hp θα διατίθεται σε 2 επίπεδα εξοπλισμού, Oro και Platino. Σε αυτές τις εκδόσεις η Delta 1.8 φέρει τον ίδιο εξοπλισμό που έχουν αυτές οι εκδόσεις στα 120/150 hp, με επιπλέον στοιχεία (εκτός από το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων SPORTRONIC) τα εξής:

Eπιπλέον και στις 2 εκδόσεις 1.8 200hp:

– Μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόφρενα με τετραπίστονες δαγκάνες Brembo

– Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενη Ανάρτηση

– Διπλή χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης

Επιπλέον στην Oro 200hp (σε σχέση με την Oro 120/150hp):

– Cruise Control

– Ζάντες αλουμινίου 17”

Επιπλέον στην Platino 200 hp (σε σχέση με την Platino 150hp):

– Ζάντες αλουμινίου 18”

– Προβολείς αερίου Xenon (bi-xenon) με κατευθυνόμενη δέσμη φωτός

– Σύστημα πλύσης μπροστινών φανών

Με αυτόν τον πραγματικά πλούσιο εξοπλισμό, τον κινητήρα-διαμάντι 1.8 Τurbo άμεσου ψεκασμού και το αυτόματο κιβώτιο SPORTRONIC με σειριακή λειτουργία και χειριστήρια στο τιμόνι, η νέα Delta 1.8 Di 200hp είναι άμεσα διαθέσιμη στο δίκτυο διανομέων της Lancia με τιμή 26.470 € για την έκδοση Oro και 30.580 € για την έκδοση Platino, τιμές πολύ ανταγωνιστικές για την κατηγορία της.

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.8 Di 200 HP Turbo Euro5

Αριθμός κυλίνδρων, διάταξη: 4, σε σειρά

Διάμετρος x διαδρομή (mm): 83 x 80.5

Χωρητικότητα (κ.εκ.): 1742

Λόγος συμπίεσης: 9,5 -0,5 /+0,0

Μέγιστη ισχύς: 147 KW ή 200 ίπποι από τις 5.000 έως τις 5.500 στροφές

Μέγιστη ροπή: 320 Nm από τις 1.400 ως τις 3.750 στροφές

Προδιαγραφές εκπομπών ρύπων: EU 5

Σύστημα διανομής: οδοντωτός ιμάντας, εκκεντροφόρος επικεφαλής με διπλό μεταβλητό χρονισμό δύο φάσεων

Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου: άμεσος ψεκασμός βενζίνης με υπερσυμπιεστή

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Κίνηση: Εμπρός

Κιβώτιο, αριθμός σχέσεων: αυτόματο Sportronic, 6 + όπισθεν

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Κρεμαγιέρα DualdriveTM με ηλεκτρική υποβοήθηση

Διάμετρος στροφής(m):

– 10.6 (ζάντες αλουμινίου 17″)

– 11.2 (ζάντες αλουμινίου 18″)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Μπαταρία 60 ΑΗ

ΦΡΕΝΑ (δίσκοι) με ABS

Εμπρός (διάμετρος mm): Δίσκοι 330×28

Πίσω (διάμετρος mm): Δίσκοι 278×12

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός: Ανεξάρτητη τύπου McPherson, τηλεσκοπικά αμορτισέρ διπλής δράσης με αντιστρεπτική δοκό

Πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας, τηλεσκοπικά αμορτισέρ διπλής δράσης με αντιστρεπτική δοκό

ΤΡΟΧΟΙ

Ζάντες αλουμινίου:

– Ζάντες αλουμινίου 17’’ με ελαστικά 225/45 R17 94W

– Ζάντες αλουμινίου 18’’ με ελαστικά 225/40 R18 92W

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μεταξόνιο (mm): 2.700

Μετατρόχιο (mm): Εμπρός: 1.538  Πίσω: 1.531

Μήκος/Πλάτος (mm): 4.520/1.797

Ύψος (mm): 1.499

Χώρος αποσκευών VDA (λίτρα):

– standard με ρεζέρβα ανάγκης 380-465 (αναλόγως θέσης συρόμενων πίσω καθισμάτων)

– 760 (με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα)

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΒΑΡΗ

Δοχείο καυσίμων (λίτρα): 58

Βάρος άδειο DIN (κιλά): 1.430

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ – ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα): 230

Επιτάχυνση (δευτερόλεπτα) 0-100 χλμ./ώρα: 7,4

(2 άτομα και 20kg φορτίο)

Κατανάλωση Dir. CE 1999/100 (λίτρα/100 χλμ.):

– Κύκλος πόλης: 11,1

– Κύκλος εκτός πόλης: 5,9

– Συνδυασμένος κύκλος: 7,8

Εκπομπές CO2, συνδυασμένος κύκλος (γρ./χλμ.): 185

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης