Βάρος στην εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας του, εντός της λιμενικής περιοχής, θα δώσει τους προσεχείς μήνες ο ΟΛΘ, με στόχο την περαιτέρω αύξηση των εσόδων του, ενώ εντός του Σεπτεμβρίου βγαίνει στον «αέρα» η προκήρυξη του διεθνούς διαγωνισμού για την επέκταση του κρηπιδώματος 24 και επί του παρόντος «τρέχει» νέο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 25 εκατ. ευρώ για την αγορά έξι νέων ηλεκτροκίνητων γερανών επί σιδηροτροχών.

«Η διοίκηση έχει αντιληφθεί ότι η ανταγωνιστικότητα είναι το Α και το Ω στην λιμενική βιομηχανία», επισημαίνει στη «Ν» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Στέλιος Αγγελούδης, εκφράζοντας αισιοδοξία ότι περί τα μέσα Σεπτεμβρίου θα τελεσφορήσει, επίσης, η διαδικασία κατάθεσης των οικονομικών προσφορών από τα δύο επιχειρηματικά σχήματα που έχουν προκριθεί στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού (σ.σ: η εταιρεία Lamda Development S.A. και η κοινοπραξία Άκτωρ Α.Τ.Ε., ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kroslin GMBH) για την κατασκευή μαρίνας σκαφών αναψυχής και για υπογραφή της σχετικής σύμβασης με τον ανάδοχο στη διάρκεια του Νοεμβρίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά το «πολύπαθο» έργο της επέκτασης του 6ου προβλήτα, η διοίκηση του ΟΛΘ ευελπιστεί να τελεσφορήσει, εντός των επόμενων μηνών, έπειτα από την αποχώρηση της μειοδότριας εταιρείας από τη διαγωνιστική διαδικασία αναμένουμε από το μέτοχο να δώσει τις κατευθύνσεις για την εξέλιξη της διαδικασίας (επαναπροκήρυξη του έργου ή συνέχιση με το δεύτερο μειοδότη, ήτοι την εταιρεία “Άκτωρ”).

«Αν ολοκληρωθούν οι ανωτέρω επενδύσεις θεωρώ ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα έχει θωρακιστεί για την επόμενη εικοσαετία έναντι των ανταγωνιστικών λιμένων της Νότιας Βαλκανικής», τονίζει ο κ.Αγγελούδης, και προσθέτει: «Αν κλείσουμε τα τρία μέτωπα (6ος, κρηπίδωμα 24 και μαρίνα) το βάρος του ΟΛΘ τους προσεχείς μήνες θα δοθεί στην εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας του εντός της λιμενικής περιοχής με στόχο την αύξηση των εσόδων του οργανισμού», σημειώνει ο κ. Αγγελούδης.

Στην κατεύθυνση αυτή, ήδη προγραμματίζεται η προκήρυξη διαγωνισμού, το φθινόπωρο, για τη λειτουργία των κινηματογραφικών αιθουσών που υπάρχουν στον πρώτο προβλήτα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, εκτός από την περίοδο των Φεστιβάλ Κινηματογράφου και Ντοκιμαντέρ (δηλαδή το Νοέμβριο και το Μάρτιο), καθώς και η προκήρυξη διαγωνισμών για την εκμίσθωση σε ιδιώτες των κενών κτηρίων του ΟΛΘ στον πρώτο προβλήτα για ήπιες δραστηριότητες αναψυχής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, ο ΟΛΘ κατέθεσε νέο αίτημα προς το υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου να αποκτήσει είτε κατά κυριότητα είτε κατά χρήση το κτήριο του επιβατικού σταθμού, προτιθέμενος να καταβάλει το ανάλογο τίμημα από τα αδιάθετα κεφάλαια της εταιρείας, με στόχο την αναστήλωση του κτηρίου με ιδιωτικά κεφάλαια και την από κοινού αξιοποίησή του με ιδιώτη επενδυτή.

ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης