Αμέσως μόλις κλείσει η διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τα νομικά ζητήματα που ανέκυψαν σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις στον ΟΣΕ, θα ξεκινήσει η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και θυγατρικών που ουσιαστικά ανοίγουν το δρόμο και για την επίλυση του ζητήματος του Θριασίου.

Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμπεριέχεται στο πλαίσιο των δέκα συνολικά κυρίων αξόνων δράσης που περιέγραψε νωρίτερα σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης και τα οποία χαιρέτισε η Τρόικα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ως γνωστόν το ιδιοκτησιακό που σχετίζεται με το Θριάσιο συνεπλέκεται στα θέματα των ιδιωτικοποιήσεων των θυγατρικών του ΟΣΕ και εξαιτίας αυτού του λόγου οι ενδιαφερόμενες πλευρές που υπενθυμίζουμε ότι είναι από Κίνα, Γαλλία Γερμανία και Ρωσία, περιμένουν να ξεκαθαρίσει η κατάσταση προκειμένου να επανέλθουν ενδεχομένως με νεότερες προτάσεις τους για το επίμαχο θέμα της αξιοποίησης του Θριασίου το οποίο έχει αναγορευτεί σε μείζονος σημασίας υποστηρικτή των λειτουργιών του εμπορικού λιμένα του Πειραιά.

Άλλωστε η κινεζική πλευρά από της εποχής της έλευσης της Cosco είχε σημειώσει το θέμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης το λιμανιού με το Θριάσιο και το διεθνές δίκτυο ενώ αργότερα επανήλθαν στο προσκήνιο όλα τα ζητήματα που σχετίζονται με τις συνδυασμένες μεταφορές και ειδικότερα αυτές που αναφέρονται σε πλοίο και σιδηρόδρομο.

Η αθέατη πτυχή του ζητήματος είναι ότι τρέχουν ευρωπαϊκά προγράμματα από τα οποία μπορούν να αντληθούν κονδύλια αλλά τα προγράμματα αυτά παραμένουν σχεδόν ανενεργά εξαιτίας των καθυστερήσεων στη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού με το Θριάσιο και το διεθνές δίκτυο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καλά πληροφορημένες πηγές θέλουν τους προαναφερθέντες ενδιαφερόμενους να έχουν “διαμοιράσει” τα πεδία ενδιαφέροντος που εδράζουν στην ανάπτυξη και διαχείριση του Θριασίου σιδηροδρομικοί, εμπορικοί και μεταποιητικοί.

theseanation.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης