Ο πρόεδρος και μεγαλομέτοχος της HSW, Γιάννης Σ.Βαρδινογιάννης, αποκάλυψε ότι η εταιρεία αποσύρεται τελείως από τις γραμμές του Σαρωνικού! 

Όπως χαρακτηριστικά είπε κατά την διάρκεια της γεν. συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας ο κ. Βαρδινογιάννης, οι γραμμές του Σαρωνικού ήταν ζημιογόνες για την HSW, ενώ τα πλοία εμφάνιζαν πολλές ζημιές, κάτι που δυσφημούσε την εταιρεία! Αποκάλυψε μάλιστα ότι η εταιρεία δίνει πλέον έμφαση στις  Κυκλάδες, στις Σποράδες όπου δεν δραστηριοποιείται ανταγωνιστική εταιρεία και  στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά την θυελλώδη συνεδρίαση -λόγω της σκληρής κόντρας των Ιταλών του Ομίλου Grimaldi, που μέσω Μινωικών ελέγχουν το 33% της Hellenic και αμφισβητούν τις κινήσεις Βαρδινογιάννη- αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία πούλησε 11 πλοία που δραστηριοποιούνταν στο Σαρωνικό έναντι συνολικού τιμήματος 1,3 εκ ευρώ. Ποσό που η πλευρά Βαρδινογιάννη θεώρησε ικανοποιητικό. Επιβεβαιώθηκε μάλιστα ότι είναι ο εφοπλιστής Ηλιόπουλος ο αγοραστής των πλοίων και μάλιστα αποκαλύφθηκε ότι οι μέτοχοι του δ.σ. της εταιρείας γνώριζαν τις εξελίξεις ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο!!!

Ανεξαρτήτως από την εξέλιξη που θα έχει το ελληνοιταλικό «σκάκι»  (ειπώθηκε ότι οι Ιταλοί πίεζαν να πουληθούν πλοία στη γραμμή της Αδριατικής για να επωφεληθούν αυτοί μέσω  των Μινωικών που ελέγχουν απολύτως), παραμένει ερώτημα αν και κατά πόσο θα λειτουργήσει στις γραμμές του Σαρωνικού ως ισχυρός «παίκτης» που να εμπνέει εμπιστοσύνη ο νέος ιδιοκτήτης των πλοίων της HSW. Αν θα μπορέσει να προχωρήσει σε επενδύσεις και δρομολόγηση και νέων πλοίων που τόσο έχουν ανάγκη οι γραμμές. Και αν τελικά τα νησιά και τα Μέθανα και φυσικά οι κάτοικοι τους θα μπορούν να  ελπίζουν σε ένα καλύτερο ακτοπλοϊκό μέλλον.

Ιταλοί vs Βαρδινογιάννη στη γεν. συνέλευση της HSW

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κόντρα που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στους Ιταλούς της MINOAN LINES  και το κ. Βαρδινογιάννη φαίνεται και από την ανακοίνωση των πρώτων σχετικά με τις εξελίξεις.

Η ανακοίνωση:

H θέση της ΜΙΝΟΑΝ LINES μετά τη Γ.Σ. της ΗΕLLENIC SEAWAYS της 25-7-2012.

Την Τετάρτη 25.07.2012 έλαβε χώρα η Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Hellenic Seaways στα γραφεία της Εταιρείας στον Πειραιά. Κατά τη Συνέλευση, οι Εκπρόσωποι της MINOAN LINES (η οποία είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος με ποσοστό 33,35%) εξέφρασαν την κριτική και τις επιφυλάξεις τους σχετικά με την διοίκηση της εταιρείας και τις οικονομικές της καταστάσεις, οι οποίες εγκρίθηκαν με το σημαντικά μειωμένο ποσοστό του 51,7% του παριστάμενου  μετοχικού κεφαλαίου. Η δε απαλλαγή του Δ.Σ. για την παρελθούσα χρήση κατά το Άρθρο 35 του Ν.2190/1920 εγκρίθηκε από το οριακό ποσοστό του 50,23% του παριστάμενου μετοχικού κεφαλαίου, ποσοστό το οποίο προκύπτει από τους υπολογισμούς της εταιρείας.

Μεταξύ των λόγων για τους οποίους η ΜΙΝΟΑΝ LINES άσκησε κριτική προς τον Πρόεδρο του Δ.Σ. και τα άλλα μέλη της Διοίκησης είναι το τεράστιο χρέος του Ομίλου ΑΝΕΚ, ο οποίος επίσης ελέγχεται και διοικείται από τον κ. Βαρδινογιάννη, έναντι της Hellenic Seaways  παραπάνω από 13.000.000 ευρώ. Αλλά επίσης και η αιφνίδια καταγγελία του ναυλοσυμφώνου για το «ΝΗΣΟΣ  ΜΥΚΟΝΟΣ»  από εταιρεία του Ομίλου ΑΝΕΚ στην οποία ο κ. Βαρδινογιάννης δεν έφερε αντίρρηση και την αντικατάσταση του πλοίου από πλοίο της ΑΝΕΚ ενώ το «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» είναι τώρα δεμένο.

Όσον αφορά την πρόσφατη πώληση των Γραμμών του Σαρωνικού, η ΜΙΝΟΑΝ LINES προέβαλλε την απόλυτη έλλειψη διαφάνειας της εν λόγω πώλησης, που έγινε για ένα πολύ χαμηλό τίμημα προς Ελληνική εταιρεία. Το Δ.Σ ενημερώθηκε μόνο στο τέλος Μαΐου για τη διαπραγμάτευση, τη στιγμή που ο κ. Βαρδινογιάννης ζήτησε να εξουσιοδοτηθεί από το Δ.Σ. για να προβεί στην πώληση.

Χάρη στην πίεση που ασκήθηκε από τους εκπροσώπους της ΜΙΝΟΑΝ LINES κατά τις συνεδριάσεις, το παραπάνω τίμημα αυξήθηκε σε 11.150.000 ευρώ αλλά εξακολουθεί να θεωρείται πάρα πολύ χαμηλό για τους εκπροσώπους της ΜΙΝΟΑΝ LINES, οι οποίοι καταψήφισαν την πώληση

Η ενδιαφέρουσα διαπίστωση στην οποία κατέληξε η ΜΙΝΟΑΝ LINES ελέγχοντας τα στοιχεία που  μπόρεσε να συγκεντρώσει σχετικά με τις συμβάσεις της πώλησης είναι ότι τα μόνα δύο (2) πλοία (εκ των έντεκα (11) της en block πώλησης ), που μεταβιβάστηκαν από τη Hellenic Seaways μέχρι στιγμής, έχουν πράγματι  πωληθεί  σε ξένους αγοραστές φερόμενους ως υποδειχθέντες από την ARGOSARONIC LINES, προς τίμημα περίπου διπλάσιο από αυτό που η ARGOSARONIC LINES συμφώνησε με τη Hellenic Seaways.

Συγκεκριμένα, το «Flying Cat 2» που πωλήθηκε από τη Hellenic Seaways στη συλλογική (enblock) πώληση στην ενδεικτική τιμή των 1.400.000 ευρώ, πωλήθηκε από την ARGOSARONIC LINES  για 3 εκατομμύρια ευρώ σε Κορεάτες αγοραστές ενώ για το «ΝΕFELI» το αντίστοιχο ποσό ήταν 2.600.000 ευρώ, και πωλήθηκε από την  ARGOSARONIC LINES έναντι 4.750.000 ευρώ  σε εταιρεία του Παναμά.

Έχει ζητηθεί στον κ. Βαρδινογιάννη από τη MINOAN LINES και στο παρελθόν και κατά τις συνεδριάσεις του Δ.Σ. και στο απελθόν Δ.Σ. να παράσχει πληροφορίες για αυτά τα «εκπληκτικά» γεγονότα. Τα πλοία φαίνεται να επιθεωρήθηκαν από τους Κορεάτες και τους Παναμανέζους αγοραστές με τη συναίνεση της Διοίκησης της Hellenic Seaways. Ο κ. Βαρδινογιάννης επίσης ερωτήθηκε να παράσχει στον κ. Francesco Lauro τόσο και με ιδιότητά του ως μέλος του Δ.Σ. όσο και ως εκπρόσωπος της ΜΙΝΟΑΝ LINES στη Γενική Συνέλευση το μνημόνιο της συμφωνίας αναφορικά με τα δύο της πλοία, αλλά προς κατάπληξή μας αρνήθηκε επανειλημμένα να παρέχει αυτές τις ουσιώδεις πληροφορίες.

Ο κ. Francesco Lauro επιφανής Ιταλός δικηγόρος και τέως Πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος της Νάπολη δήλωσε: «Δεν έχω ξαναδεί τέτοια συναλλαγή και τέτοια έλλειψη πληροφόρησης από τη Διοίκηση μιας εταιρείας. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε ότι μπορούμε για να προστατεύσουμε τα συμφέροντα της Hellenic Seaways των μετόχων της και των εργαζόμενών της».

Ο κ. Emanuele Grimaldi, υπό την ιδιότητα του Προέδρου της ΜΙΝΟΑΝ LINES και του Ομίλου GRIMALDI, σχολιάζει: «Η Hellenic Seaways πρέπει να διοικείται από πρόσωπα υψηλού επαγγελματικού κύρους και χωρίς συγκρουόμενα συμφέροντα με αυτά της Εταιρείας, προς όφελος όλων των μετόχων και όχι ορισμένων εξ’ αυτών». 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης