Πέρασαν ήδη δέκα χρόνια (από τον Ιούλιο του 2002) από τότε που η Volvo Car Hellas ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά και να εισάγει τα σουηδικά μοντέλα κάτι που μέχρι τότε γινόταν από τον όμιλο επιχειρήσεων Σαρακάκη. Ήταν η απόφαση της σουηδικής φίρμας να ξεκινήσει μία νέα αρχή για τη μάρκα στη χώρα μας με σκοπό να κατακτήσει μία πολύ καλή θέση στον πίνακα των πωλήσεων αλλά και να «χτίσει» ένα ακόμα πιο καλό όνομα στην απαιτητική αγορά της Ελλάδας.  

Δυναμικό ξεκίνημα
Στα δέκα χρόνια που πέρασαν τα αποτελέσματα δικαίωσαν την κίνηση αυτή αφού σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια, το 2005, οι πωλήσεις της Volvo στην Ελληνική αγορά έφτασαν τα 2.805 αυτοκίνητα, εκτοξεύοντας το μερίδιο αγοράς της μάρκας στην Ελλάδα στο 1%, πέντε φορές μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του 2002. Δύο χρόνια αργότερα, το 2007, οι ετήσιες πωλήσεις της Volvo ήταν 2.967 αυτοκίνητα, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς της μάρκας στο 1,1%. Την τελευταία τριετία, με τη γνωστή μεγάλη πτώση της αγοράς αυτοκινήτου, η Volvo Car Hellas κατάφερε όχι μόνο να διατηρήσει το μερίδιό της στην αγορά αλλά και να το αυξήσει σημαντικά.  Χαρακτηριστικά, το 2011 το μερίδιο της Volvo ανέβηκε στο 1,5%, με πωλήσεις 1.445 επιβατικών αυτοκινήτων, χαρίζοντας στη Volvo τον άτυπο τίτλο της μάρκας με τη μεγαλύτερη άνοδο για το 2011.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εξάμηνο του 2012
Αντίστοιχα εντυπωσιακά είναι τα μεγέθη και για το πρώτο εξάμηνο του 2012 όπου είναι η μόνη από τις 20 πρώτες μάρκες της ελληνικής αγοράς που έχει να επιδείξει θετικό πρόσημο, καθώς οι μέχρι τώρα ταξινομήσεις της παρουσιάζουν αύξηση 11% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της χρονιάς που πέρασε. Τα στοιχεία αυτά είναι πού σημαντικά και ενδέχεται να γίνουν ακόμα καλύτερα με την έλευση του νέου μοντέλου της Volvo, το V40 το οποίο ήδη έχει ξεκινήσει να πωλείται.

Premium… εμπειρία
Σχολιάζοντας την επέτειο της Volvo Car Hellas, ο Γιάννης Πετούλης (φωτό κάτω δεξιά), διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε: «Η πρώτη δεκαετία ζωής που κλείνει αυτόν το μήνα η Volvo Car Hellas, αποδεικνύεται από την αναμφισβήτητη γλώσσα των αριθμών ότι ήταν πολύ πετυχημένη. Η Volvo Car Hellas ιδρύθηκε με σκοπό να δώσει μια πραγματικά premium εμπειρία στους κατόχους αυτοκινήτων Volvo και το γεγονός ότι κάτι τέτοιο το επιτυγχάνουμε με συνέχεια και συνέπεια και ταυτόχρονα γινόμαστε καλύτεροι χρόνο με το χρόνο, αποτελεί για μας τη μεγαλύτερη ικανοποίηση. Θεωρούμε ότι η άφιξη αυτό το μήνα του ολοκαίνουριου Volvo V40, ενός 5-θυρου χάτσμπακ μοντέλου που μας τοποθετεί με μεγάλες αξιώσεις στη μικρομεσαία κατηγορία, θα μας δώσει τη δυνατότητα για ακόμα πιο δυναμική παρουσία στην αγορά. Ξεκινάμε τη δεύτερη δεκαετία της εταιρείας αισιόδοξοι και αποφασισμένοι να πετύχουμε τους πολύ φιλόδοξους στόχους που έχουμε θέσει».

Πωλήσεις Volvo από το 2002*
2012 (786**)
2011 (1.445)
2010 (924)
2009 (2.147)
2008 (2.173)
2007 (2.967)
2006 (2.796)
2005 (2.805)
2004 (2.124)
2003 (1.392)
2002 (425)
*Πηγή: Σ.Ε.Α.Α.
**διάστημα Ιανουάριος – Ιούνιος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης