H Kiehl’s, πιστή στη φιλοσοφία της για την προσφορά έργου στις κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται, με τη μοναδική πρωτοβουλία «Save the donkey», υποστηρίζει τα συμπαθή γαϊδουράκια. O πληθυσμός τους μειώνεται, ενώ αυτά που υπάρχουν… συχνά υποφέρουν.

Στις 18 και 19 Ιουνίου, η Kiehl’s στο Hondos Center Μυκόνου (Αγία Άννα, Χώρα Μυκόνου) φέρνει στο νησί μία κτηνίατρο και έναν πεταλωτή, που θα παρέχουν κτηνιατρική, οδοντιατρική και πεταλωτική φροντίδα, ενώ θα δοθούν συμβουλές για είναι τα γαϊδουράκια υγιή και ευτυχισμένα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H γνωστή σχεδιάστρια μόδας, Ορσαλία Παρθένη, προσφέρθηκε να σχεδιάσει limited edition παρεό, ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις τους θα διατεθούν στην πρωτοβουλία.

Τα γαϊδουράκια είναι αναπόσπαστο μέρος της πλούσιας ελληνικής φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς, ενώ έχουν παίξει σημαντικότατο ρόλο στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, ξεκινώντας από τους Μινωικούς χρόνους. Ειδικά στη Μύκονο, ο ρόλος τους ήταν εξαιρετικά σημαντικός, αφού ήταν το αποκλειστικό μέσο μεταφοράς των σιτηρών στους διάσημους, πλέον, μύλους του νησιού.

Σήμερα, τα γαϊδουράκια δίνουν τον δικό τους αγώνα επιβίωσης. Αντιστέκονται μαζί με τους ηλικιωμένους ιδιοκτήτες τους ή αφήνονται στην τύχη τους. Πολλά γαϊδουράκια αντιμετωπίζονται απάνθρωπα, είτε λόγω άγνοιας είτε εξαιτίας της παραδοσιακά στωικής φύσης τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

O αριθμός τους στην Ελλάδα έχει μειωθεί δραματικά τα τελευταία 50 χρόνια και ο λόγος είναι ότι ο παραδοσιακός τους ρόλος, ως μέσου μεταφοράς και υποστήριξης των αγροτικών εργασιών, έχει αντικατασταθεί από σύγχρονα μέσα. Στη Μύκονο σήμερα υπάρχουν 50 γαϊδουράκια, τα οποία δεν εργάζονται, αλλά «γεμίζουν» με την παρουσία τους τη ζωή των ιδιοκτητών τους.

Σκοπός της καμπάνιας είναι η ευαισθητοποίησή μας για την απειλή που υφίστανται σήμερα είδη που ταυτίζονται με την ελληνική φύση καθώς και για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης