Μπορεί να μην έχει γευτεί πρωταγωνιστικούς ρόλους, αλλά πολλοί είναι αυτοί που θα ζήλευαν το πλούσιο και ξεχωριστό βιογραφικό του. Στάθηκε δίπλα σε κολοσσούς του ελληνικού και διεθνούς κινηματογράφου, κερδίζοντας όχι μόνο την εκτίμησή τους αλλά και τη φιλία τους. Από τον Σπίλμπεργκ στον Αγγελόπουλο, και από το «Εξπρές του μεσονυχτίου» στο «Μόναχο» – κορυφαία πρόσφατη χολιγουντιανή παραγωγή.

Ο Μιχάλης Γιαννάτος, εργάτης του κινηματογράφου και του θεάτρου, δευτεραγωνιστής με ιδιαίτερα φυσικά χαρακτηριστικά, άνθρωπος ευγενής και αυθόρμητος, δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα, αλλά ως γνήσιος Κωνσταντινουπολίτης με καταγωγή από την Κεφαλονιά ξέρει να το παλεύει…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Σαφώς αντιμετωπίζω οικονομικό πρόβλημα. Τα βγάζουμε δύσκολα πέρα. Ευτυχώς, βοηθάει και ο γιος, και κάπως τα καταφέρνουμε. Τι να κάνουμε…» εξομολογήθηκε στην εφημερίδα «Εspresso».

Δεν του αρέσει να κλαίγεται, ούτε να κραυγάζει, και παρ’ ότι είναι άνθρωπος χαμηλών τόνων σε αυτή την κουβέντα εμφανίζεται καταγγελτικός. Ίσως αυτό να πηγάζει από όλα όσα έχει υποστεί στα σαράντα τέσσερα χρόνια αυτής της διαδρομής, που τον οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι «η Ελλάδα αυτή θα είναι, δεν θα αλλάξει ποτέ. Θα έχει ανθρώπους άχρηστους και ανίκανους, και αν βρεθεί κανένας χρήσιμος, θα τον φάνε, γιατί θα φανεί η γύμνια τους».

Αυτή την περίοδο δεν εργάζεται και περιμένει πώς και πώς να πάρουν σάρκα και οστά οι δύο προτάσεις που έχει για το σινεμά, γιατί δεν του αρέσει να κάθεται… Παρατηρώντας από απόσταση όσα συμβαίνουν σήμερα στον χώρο του, σχολιάζει: «Δεν έχω γνωρίσει χειρότερη εποχή ως ηθοποιός από αυτή που διανύουμε, που να παίζονται στην τηλεόραση δύο τρεις ελληνικές σειρές και να υπάρχει τόσο μεγάλη εισβολή τούρκικων σίριαλ. Στον χώρο μας ποτέ δεν λες “τι άνεση, τι ομορφιά!..”, αλλά τέτοια ανεργία δεν έχει υπάρξει ξανά. Αν αυτό συνέβαινε σε άλλη χώρα, θα επενέβαινε το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών και θα έλεγε: “Στοπ. Εδώ υπάρχουν Έλληνες ηθοποιοί που είναι άνεργοι”. Εδώ δεν υπάρχει το ΣΕΗ για να υπερασπιστεί τα συμφέροντα του κλάδου μας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Νατάσα Παππά

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης