Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

Χωρίς δεύτερη… κουβέντα κάτι που αποδεικνύεται και από τις πωλήσεις στην Ελλάδα, το Daihatsu Terios είναι ένα από τα πιο αγαπητά 4×4 που κυκλοφορούν στους δρόμους αλλά και… εκτός δρόμου. Όμορφο στην σχεδίαση και με δυνατότητες που λίγα τετρακίνητα διαθέτουν, η τελευταία γενιά που κυκλοφορεί από το 2006, έχει… ξεπουλήσει έχοντας ικανοποιημένους ιδιοκτήτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή τη φορά δεν είχαμε στα χέρια μας την έκδοση που κυκλοφορεί στους δρόμους με τον κινητήρα των 1.5 λίτρων και τους 105 ίππους αλλά μία ξεχωριστή, έτοιμη για… αγώνες. Όπως θα παρατηρήσετε τόσο στο video όσο και στις εικόνες, το συγκεκριμένο αγωνιστικό Terios είχε αλλάξει εσωτερική όψη προκειμένου να είναι έτοιμο για ειδικές διαδρομές στο χώμα. «Ντυμένο» με roll cage, καθίσματα μπάκετ αλλά και άλλα αγωνιστικά αξεσουάρ, βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι για μία δοκιμή διαφορετική από τις άλλες. Άλλωστε θέλαμε να ζήσουμε λίγο από εκτός δρόμου διαδρομές και με λίγο.. γκάζι παραπάνω.

Για τις ανάγκες της δοκιμής επισκεφτήκαμε και τον Στέφανο Αττάρτ προκειμένου να… γκαζώσουμε τόσο στην πίστα 4×4 που διαθέτει στην περιοχή της Κερατέας όσο και εκτός δρόμου. Με το πόδι στο πάτωμα το αγωνιστικό Terios έδειξε να μη «μασάει» τόσο σε κομμάτια με ταχύτητα όσο και σε κομμάτια trial. Εκτός πίστας και σε χωμάτινες ειδικές η αίσθηση είναι μοναδική και δύσκολο να την περιγράψεις αν δεν τη ζήσεις. Για να πάρει την τελική του μορφή και να είναι ετοιμοπόλεμο το συγκεκριμένο Terios έχει «γδυθεί» και αυτός είναι ο λόγος που μπαίνοντας στο εσωτερικό του, βλέπεις λαμαρίνες, roll cage και μόνο τα απαραίτητα. Το εν λόγω το οποίο διαθέτει μικρές μηχανικές βελτιώσεις (εκκεντροφόρους, χταπόδι, εξάτμιση με αγωνιστικό καταλύτη, παράλληλο εγκέφαλο, ανάρτηση, σασμάν, κοντό βήμα διαφορικού κ.ά) έχει φτιαχτεί για αγώνες 4×4 με κύριο γνώμονα την αξιοπιστία. Εδώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σε τέτοιες μορφές αγώνων τα προβλήματα είναι πολλά οπότε το χαρακτηριστικό της αξιοπιστίας είναι το Α και Ω.

Γυρίζοντας το κλειδί στη μίζα, ο ήχος σε προδιαθέτει για μία γρήγορη βόλτα. Δένεις τη ζώνη τεσσάρων σημείων και ξεκινάς για να απολαύσεις και να ζήσεις κάτι διαφορετικό από τη μίζερη καθημερινότητα. Τα γρήγορα περάσματα σε δύσκολα κομμάτια του δρόμου χωρίς να σε απασχολεί σου δίνει και την αίσθηση ότι πρόκειται για κάτι μοναδικό. Το ρόλο τους παίζουν και τα ειδικά χωμάτινα ελαστικά που προσφέρουν πρόσφυση και κρατούν το αυτοκίνητο δρόμο.

Εν κατακλείδι το Terios είτε το μετατρέψεις σε… αγωνιστικό είτε όχι, είναι οικονομικό (χαμηλή κατανάλωση και λίγα τέλη κυκλοφορίας), παιχνιδιάρικο, σκαρφαλώνει παντού αλλά και βολικό για εκδρομές. Από τα πλέον ιδανικά γι΄ αυτούς που θέλουν να ζουν ξεχωριστές στιγμές χωρίς να έχουν το… φόβο της Κυβέρνησης και των φόρων. Τέλος να σημειώσουμε πως μία τέτοια μετατροπή κοστίζει 6.000 – 7.000 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Δείτε το video με το αγωνιστικό Daihatsu Terios

Πατήστε για να δείτε εικόνες από το Terios

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης