Χθες Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012 η πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ) κα Παναγιώτα Ψαράκη με το υπ’ αριθμ. 3265 (23/3/2012) έγγραφό της κάλεσε όλους τους εργαζομένους μουσικούς της Φιλαρμονικής του Δήμου Αθηναίων να τηρήσουν πιστά την απόφασή της.

Και ποια είναι αυτή η απόφαση; Για να το πληροφορηθείτε δεν έχετε από το να διαβάσετε την παρακάτω ανακοίνωση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Να μη συμμετέχει η Φιλαρμονική στη μαθητική παρέλαση της 24ης Μαρτίου
καθώς και στη στρατιωτική παρέλαση της 25ης Μαρτίου ενόψει των εορτασμών της Εθνικής μας Επετείου, με το σκεπτικό να προστατευθεί δήθεν η «Εύρυθμη Λειτουργία» του προγράμματος των εκδηλώσεων της Φιλαρμονικής.

Η απόφαση αποκλεισμού της Φιλαρμονικής του Δήμου Αθηναίων από τις
εορταστικές εκδηλώσεις, δεν προκαλεί έκπληξη στους μουσικούς, δεδομένου ότι στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου 2011, η δημοτική αρχή έδωσε καθαρό το στίγμα της, για το ποια θα είναι η συμπεριφορά της απέναντι στους εργαζομένους της Φιλαρμονικής.

Στη συμβολική διαμαρτυρία των μουσικών με τις μαύρες κορδέλες ενάντια στα
κυβερνητικά μέτρα λιτότητας, ο κύριος Καμίνης απάντησε με ΕΔΕ, με το ερώτημα της απόλυσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την τελευταία εβδομάδα, η πρόεδρος του ΟΠΑΝΔΑ προσπάθησε απροκάλυπτα να παρέμβει στις συνδικαλιστικές διαδικασίες των μουσικών, απειλώντας ευθέως ότι σε περίπτωση που οι μουσικοί κινητοποιηθούν, θα τους απαγορευθεί το δικαίωμα στην εργασία.

Η δημοτική αρχή, από την ανάληψη των καθηκόντων της έως και σήμερα, έχει στηρίξει απαρέγκλιτα την εφαρμοζόμενη κυβερνητική πολιτική.

Αιρετοί εκπρόσωποι – κομματικά στελέχη, που δε διστάζουν να εφαρμόσουν κατά γράμμα βάρβαρες πολιτικές, που εξαθλιώνουν το λαό, διστάζουν και απαγορεύουν την εργασία στους μουσικούς, μπροστά στο ενδεχόμενο μιας πιθανής συμβολικής διαμαρτυρίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η δημοτική αρχή εγκαινιάζει το νέο οργανισμό (ΟΠΑΝΔΑ) στερώντας το δικαίωμα συμμετοχής της Φιλαρμονικής στην παρέλαση για την Εθνική Επέτειο, απαξιώνοντας έτσι την ιστορία των 123 ετών λειτουργίας της και προσφοράς της στον πολιτισμό».

Επιμέλεια: Μίτση Σκέντζου

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης