Ένα βήμα πιο κοντά στην Πάτρα έρχεται ο Προαστιακός, μετά και τη σημερινή απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΓΟΣΕ, που ενέκρινε τη δημοπράτηση ενός ακόμη τμήματος του σιδηροδρομικού άξονα Κόρινθος-Πάτρα, στο τμήμα από Ροδοδάφνη έως Ψαθόπυργο, συνολικού μήκους 21,5 χλμ, συμπεριλαμβανομένης και της δίδυμης σήραγγας Παναγοπούλας, συνολικού μήκους περίπου 5 χλμ ανά κλάδο.

Πρόκειται για τη κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής, με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, χωρίς ισόπεδες διαβάσεις, συνολικού προϋπολογισμού 315 εκατ. ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Το συγκεκριμένο έργο, λόγω του μεγέθους του, πρόκειται να τονώσει τη κατασκευαστική αγορά, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη δημιουργία θέσεων εργασίας», επισήμανε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης.

Το εν λόγω τμήμα αποτελεί μέρος της γραμμής Ροδοδάφνη- Ρίο, η οποία συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ. Κατά μήκος της συγκεκριμένης γραμμής θα κατασκευαστούν 5 σταθμοί στις περιοχές Ροδοδάφνης, Σελιανίτικων, Καμαρών, Ψαθοπύργου και Αραχωβιτίκων, οι οποίες θα συμβάλουν στην ανάπτυξη των ανωτέρω περιοχών.

Επιμέλεια: Μίτση Σκέντζου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης