Και υποστηρίζει (τρόπος του λέγειν) ο Σχιζο – Μπαρμπέρης (ο οποίος συναναστρέφεται την… κομμώτρια,  κρατώντας λεπίδα)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ΜΑΡΤΙΝ ΣΕΡΜΑΝ – Η ΜΙΜΗ ΝΤΕΝΙΣΗ ΚΑΙ… ΤΑ ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ!

Η ΛΙΖΑ <ΤΙΝΑΞΕ> ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ!

ΑΛΛΟ <ΚΑΤΙΝΑ> ΚΑΙ ΑΛΛΟ <ΣΟΥΛΑΡΑ>

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΩΡΓΗ ΜΟΥ… ΜΕ ΤΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΣΟΥ!

Αφεντικό, είδες ΠΑΠΑΔΑΚΗ το πρωί της γιορτής του; Καλά, αυτό που λέμε <ρεζίλι των σκυλιών>… υπάρχει! Καταγράφηκε από τις κάμερες του <Καλημέρα Ελλάδα>.

Είδαμε λοιπόν, πως ένας σκύλος θηλυκός (που τον φωνάζουν Λίζα) κατάφερε και έκανε ρεζίλι έναν εκπαιδευτή και το αφεντικό του, την στιγμή που ένα λινκ του Αντένα, έξι κάμερες, ο Γιώργος Παπαδάκης και το χαρούμενο πάνελ του, στο οποίο συμμετείχε και ο Άδωνις Γεωργιάδης, το κοντρόλ του σταθμού και χιλιάδες πρωινοί τηλεθεατές περίμεναν με <κομμένη την ανάσα> να δούνε… επίδειξη επίθεσης σκύλου σε ληστή αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο <ληστής> εκπαιδευτής, με ρόπαλο στο χέρι, έπρεπε να κάνει <εικονική επίθεση> στο αυτοκίνητο του ανθρώπου. Ο άνθρωπος (αφεντικό) του σκύλου ήταν έξω από το αυτοκίνητο. Μέσα στο αυτοκίνητο έμεινε η Λίζα (ο σκύλος).

ΣΤΟΝ ΑΝΤΕΝΑ

Προλογίζει ο Παπαδάκης το θέμα.

ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ

Ανασηκώνομαι στο κρεβάτι. Σκουντάω τον διπλανό μου να δει και εκείνος. Μου αντιγυρίζει ότι <έχουμε τέσσερα τετράποδα> και… κανένα φύλακα για το σπίτι! Εγώ παίρνω το μικρό σκυλί αγκαλιά (για να δούμε το ρεπορτάζ). Κρίνω ότι η στιγμή είναι ακατάλληλη να υπερασπιστώ το ντόπερμαν της οικογένειας, που κατηγορείται ως <μαμμόθρεφτο>, και… στηνόμαστε να δούμε την επίθεση της Λίζας.

ΣΤΟΝ ΑΝΤΕΝΑ

Ο Παπαδάκης μας προετοιμάζει ότι θα δούμε σε απευθείας σύνδεση την επίθεση του σκύλου στον ληστή. Τον <ληστή> τον βλέπουμε: έχει ήδη αρχίσει τις επιθέσεις με το ρόπαλο στο αυτοκίνητο! Το αφεντικό του σκύλου <αντεπιτίθεται>, οι καλεσμένοι παρακολουθούν με <κομμένη την ανάσα>, ο Άδωνις είναι… ΣΙΩΠΗΛΟΣ (αλήθεια, δεν σας κάνω πλάκα), ο Λιαρέλλης <κλέβει> λίγο το πλάνο για να δει καλύτερα την επίθεση της Λίζας.

ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ

Σφίγγω το μικρό σκυλί στην αγκαλιά μου αμήχανα…

ΣΤΟΝ ΑΝΤΕΝΑ

Ο Παπαδάκης σηκώνεται από την καρέκλα του και κρατάει την κοιλιά του από τα γέλια .

ΣΤΗΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ

Η Λίζα (ο σκύλος) αντί να αρχίσει να <μαλλιοτραβιέται>, να σκούζει και να λυσσομανάει, για να αποδείξει ότι είναι… σκύλος με τα όλα της, έκανε το απλούστερο: κλείδωσε από μέσα το αυτοκίνητο (!!!) -με το ποδαράκι της φυσικά- και άφησε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ να παριστάνουν απ’ έξω τις ξανθιές! Λίγο ακόμη, και η Λίζα θα έπαιρνε το αυτοκίνητο να φύγει!!! Αφού, τόσο το αφεντικό, όσο και εκπαιδευτής είχαν αφήσει τα κλειδιά πάνω στην μίζα.

ΜΠΡΑΒΟ ΛΙΖΑ (απ’ όλους μας)

ΠΡΟΤΑΣΗ: Μήπως να πάρει εκπομπή η Λίζα;

Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΤΗΣ ΜΙΜΗΣ ΝΤΕΝΙΣΗ

Είναι ο ΜΑΡΤΙΝ ΣΕΡΜΑΝ  (ω ναι!)

Αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου, δεν θα το πίστευα. Η Μιμή Ντενίση έχει ένα σπίτι ωραιότατο στον Θεολόγο. Μια πλαγιά παραπάνω, λοιπόν, από το σπίτι της Μιμής είναι το σπίτι του Μάρτιν Σέρμαν (!)

Πολύ καλά διαβάσατε. Ο Σέρμαν, ο συγγραφέας του ΒENT (το πρώτο έργο για την συμπεριφορά των Ναζί στους ομοφυλόφιλους κατά την διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου), έργο που προτάθηκε το 1980 στα Tony Awards, ο άνθρωπος που δήλωσε δημοσίως ότι είναι Ομοφυλόφιλος και Εβραίος, ο δημιουργός που συνεργάστηκε με τους: Τζεφιρέλι στο <Κάλας για πάντα>, ο σεναριογράφος της ταινίας Mrs Henderson Presents, ο δημιουργός που τόλμησε να <περάσει> τα πιο παράδοξα καστ στον κινηματογράφο, είναι στην Ελλάδα από την Μεγάλη Τρίτη και θα μείνει μέχρι και της 30 Απριλίου. 

Η Μιμή κατάφερε, εκτός από το να τον έχει γείτονα, να πραγματοποιήσει  κάτι για πρώτη φορά στην χώρα μας. Ο Σέρμαν θα διδάξει σε νέα παιδιά, στην διάρκεια ενός τερταήμερου σεμιναρίου, πώς να γράψουν σενάριο και ποια η τακτική που πρέπει να ακολουθηθεί, έτσι ώστε να φτάσει η έμπνευση να γίνει θεατρικό έργο ή ταινία κινηματογραφική. 

Τα σεμινάρια θα γίνουν στην πολιτιστική Κεντρική σκηνή της Μιμής, στην οδό Μαυροματαίων 25, και στο ΙΕΚ Δομή (Μαυροκορδάτου 1- 3) από τις 27 έως τις 30 Απριλίου. Τις πληροφορίες μπορείτε να τις έχετε στο http://www.domian.gr/

Αφεντικό, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ευγενής, πόσο γλυκός και πόσο καθόλου δήθεν είναι ο Σέρμαν. Καταλαβαίνεις τι σημαίνει για εμένα να κάθομαι δίπλα στον άνθρωπο που συνεργάστηκε με την Βανέσα Ρεντργκρέιβ, τον Μικ Τζάγκερ, τον Κλάιβ Όουεν, τον Λοτέρ Μπλουτό, την Φανί Αρντάν, τον Τζέρεμι Άιρονς, την Ολυμπία Δουκάκη (με την οποία ανέβασε στο Μπρόντγουεϊ το Ρόουζ και προτάθηκε για το βραβείο Laurence Olivier); Καταλαβαίνεις;;; Πόσο συχνά έχεις την δυνατότητα να συναντήσεις μαγικούς ανθρώπους; Ο Σέρμαν διαθέτει την μαγεία που εκπέμπει η σεμνότητα… Μιλήσαμε… Τον ρώτησα <τι κόστος είχε για εκείνον να δηλώσει ότι είναι και γκέη και Εβραίος>. Μου απάντησε ότι, όταν είμαστε ειλικρινείς, είμαστε ελεύθεροι -και υπό αυτή την έννοια δεν υπάρχει κόστος.

Το σπίτι αυτού του διάσημου ανθρώπου είναι πολύ απλό, πολύ λιτό, πολύ χαρούμενο, πολύ φιλόξενο. Την Μιμή την θαυμάζει, την γνωρίζει είκοσι χρόνια και την θεωρεί εξαιρετικά έξυπνη γυναίκα και πολύ πολύ ταλαντούχα δημιουργό. Το υλικό με την συνάντησή μας, μπροστά στην κάμερα, θα το δείτε από την Ζούγκλα μας το Σαββατοκύριακο. Μετά την συνέντευξη κατεβήκαμε στο χωριό και φάγαμε κεφτέδες στην ταβέρνα. Σ’ εκείνη την ταβέρνα του χωριού υπάρχουν δύο φωτογραφίες: της Αλίκης Βουγιουκλάκη και την Μιμής Ντενίση.

Επειδή, πάντως, σε αυτό το <ευλογημένο γούπατο> (που έλεγε η Μαλβίνα) καλή κουβέντα δεν ακούς, ας επιχειρήσουμε να κάνουμε μια υπέρβαση. Η Ντενίση κατάφερε να κάνει κάτι που είναι εξαιρετικά πρωτοποριακό: να φέρει έναν διεθνούς φήμης δημιουργό να διδάξει ταλέντα και να τους μάθει πως να παρουσιάσουν το έργο τους στην διεθνή <σκηνή>.

 ΕΓΩ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΓΥΡΕΥΕ ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ …

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ

Το ξέρατε ότι οι <ΚΑΤΙΝΕΣ>… παρακμάζουν και αρχίζουν να κάνουν καριέρα οι <ΣΟΥΛΑΡΕΣ>;

Καταρχήν, όπως γράφει και ο φίλος μου ο Ηρακλής, που μου έκανε την τιμή να μου στείλει να διαβάσω το βιβλίο του, η < ΣΟΥΛΑΡΑ> δεν είναι μόνο γυναίκα. Η < Σουλάρα> είναι κατάσταση, η οποία μπορεί να αντιστοιχεί σε οποιοδήποτε ανθρωποειδές…

Η <ΣΟΥΛΑ>, δηλαδή, δεν έχει φύλο.

Τις ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ διαφορές μεταξύ < Κατίνας > και < Σουλάρας> θα σας τις παρουσιάσω εν ευθέτω χρόνω, διότι… έχω αρχίσει να διαβάζω το βιβλίο του ταλαντούχου συγγραφέα και θα επανέλθω με εμπεριστατωμένη άποψη για το <είδος>.     

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΦΑΝΣ

Το κόκκινο κραγιόν που φορώ, φίλες μου αγαπημένες, που λυσσάτε να μάθετε τι είναι, είναι…το κόκκινο λιπ της Εστέ. Είναι λιπ γκλος και όχι κραγιόν. Ο αριθμός, για να σας τον δώσω, έχει χαθεί από το πίσω μέρος του μπουκαλακίου. Είμαι σαφής ;  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης