Η επόμενη γενιά Ford Focus κάνει το ευρωπαϊκό ντεμπούτο της στις 2 Μαρτίου, λίγες μόλις εβδομάδες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Β. Αμερικής τον Ιανουάριο. Οι Ευρωπαίοι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν για πρώτη φορά το μοντέλο που ηγείται της νέας γενιάς παγκόσμιων αυτοκινήτων πλατφόρμας C της Ford.

Δίπλα στην επόμενη γενιά Focus θα βρίσκονται οι εκδόσεις παραγωγής των νέων C-MAX και Grand C-MAX, που είδαμε σε πρώτη εμφάνιση στο περσινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Η Ford εξαγγέλλει, επίσης, περαιτέρω τεχνολογικές βελτιώσεις για τα Ford Kuga και Mondeo, παρουσιάζοντας και νέες επιλογές για τα νέα S-MAX και Galaxy.

Νέα σειρά Ford C-MAX

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα νέα Ford C-MAX και Grand C-MAX θα κυκλοφορήσουν αργότερα μέσα στη χρονιά και θα είναι δύο από τα πιο ενδιαφέροντα εκθέματα της Ford στη Γενεύη. Τα αυτοκίνητα θα εγκαινιάσουν νέα επίπεδα στυλ και θα αυξήσουν την απήχηση των μικρομεσαίων MAV (Multi-Activity Vehicle).

Οι πελάτες MAV κατηγορίας C της Ford μπορούν τώρα να επιλέξουν ένα νέο 5-θέσιο C-MAX ή το 7-θέσιο Grand C-MAX, με δύο συρόμενες πόρτες και επαναστατική σχεδίαση καθισμάτων για μέγιστη ευρυχωρία και ευελιξία. Το εσωτερικό του 5-θέσιου C-MAX αποκαλύπτεται για πρώτη φορά στη Γενεύη.

Το C-MAX υιοθετεί μία τύπου coupe, καμπύλη γραμμή οροφής που δεν θίγει την άνεση και πρακτικότητα του εσωτερικού. Το 7-θέσιο μοντέλο έχει υψηλότερη γραμμή οροφής και πιο στενές κολόνες που αυξάνουν την ευρυχωρία και ορατότητα της καμπίνας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το cockpit του νέου C-MAX αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά του συστήματος ΙΜΗ της Ford (Διεπαφή Ανθρώπου/Μηχανής). Βασικά στοιχεία αυτής της τεχνολογίας είναι δύο διακόπτες πέντε κατευθύνσεων στο τιμόνι, που ελέγχουν τις δύο βασικές οθόνες του αυτοκινήτου: μία στο ταμπλό οργάνων και μία δεύτερη ψηλά στην κεντρική κονσόλα. Με αυτό το απλό, διαισθητικό σύστημα ο οδηγός μπορεί να ελέγχει τις κυριότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου, έχοντας και τα δύο του χέρια στο τιμόνι και χωρίς να διασπάται η προσοχή του.

Η γκάμα αποδοτικών και χαμηλών εκπομπών CO2 κινητήρων του C-MAX περιλαμβάνει το νέο βενζινοκινητήρα 1.6 Ford EcoBoost και τους ανανεωμένους 1.6- και 2.0 Duratorq TDCi diesel.
«Η νέα σειρά C-MAX είναι πολύ σημαντική και οι πελάτες μας από όλο τον κόσμο θα εντυπωσιαστούν, όταν λανσάρουμε τη νέα παγκόσμια γκάμα μεσαίων αυτοκινήτων μας με κάποια πραγματικά συναρπαστικά χαρακτηριστικά» δήλωσε ο John Fleming, Chairman & CEO Ford Ευρώπης. «Το νέο C-MAX είναι μόνον η αρχή, η επόμενη γενιά Focus ακολουθεί και ανυπομονούμε να αποκαλύψουμε περισσότερα στο άμεσο μέλλον».

Νέοι κινητήρες για το Ford Kuga

Το κομψό Ford Kuga crossover ενισχύει τη φήμη του σαν το κορυφαίο μοντέλο της κατηγορίας του με συναρπαστικές νέα επιλογές κινητήρων και κιβωτίων που αυξάνουν τις επιδόσεις και βελτιώνουν την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές CO2.

Το ανανεωμένο Kuga προσφέρει μία ισχυρή έκδοση 163 PS του δοκιμασμένου πετρελαιοκινητήρα 2.0 Duratorq TDCi της Ford, ο οποίος παράγει μόνο 159g/km CO2 στα μοντέλα All Wheel Drive (AWD) με μηχανικό κιβώτιο (6% μείωση συγκριτικά με τον προηγούμενο κινητήρα 136 PS). Τα πλεονεκτήματα απόδοσης του νέου, προηγμένου κιβωτίου Ford PowerShift μεταφράζονται σε εκπομπές CO2 179g/km για τα αυτόματα μοντέλα 140 και 163 PS AWD diesel.

Με 20% μεγαλύτερη μέγιστη ροπή, ο νέος κινητήρας 163 PS βελτιώνει τις επιδόσεις του Kuga, αυξάνοντας την τελική ταχύτητα από 112 σε 121 mph και μειώνοντας τον χρόνο επιτάχυνσης 0-62 mph από 10,7 σε 9,6 δευτερόλεπτα, και όλα αυτά με πλήρη συμμόρφωση στις τελευταίες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Stage V.

Νέος βενζινοκινητήρας Ford EcoBoost και βελτιωμένοι πετρελαιοκινητήρες για το Mondeo
Το μοντέλο-πρότυπο Ford Mondeo προσφέρει τώρα βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων σε συνδυασμό με ισχυρότερες επιδόσεις χάρη στον πολύ αποδοτικό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού Ford EcoBoost και στους αναβαθμισμένους πετρελαιοκινητήρες Ford Duratorq TDCi.

Αυτοί οι ίδιοι κινητήρες ήδη γνωρίζουν ευρεία επιτυχία με τα νέα S-MAX και Galaxy, που εκτίθενται επίσης στη Γενεύη. Το Mondeo διατίθεται τώρα με το νέο, υψηλής απόδοσης υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 203 PS 2.0 Ford EcoBoost SCTi και τους εκτενώς βελτιωμένους πετρελαιοκινητήρες 2.0 Duratorq TDCi προδιαγραφών Stage V με ιπποδύναμη 115 PS και 140 PS, καθώς και μία εντυπωσιακή νέα έκδοση 163 PS.

Επιπλέον, το λειτουργικό εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Ford PowerShift προσφέρεται για πρώτη φορά στη σειρά Mondeo, στάνταρ με το βενζινοκινητήρα 2.0 EcoBoost και προαιρετικά με τους πετρελαιοκινητήρες 140 PS και 163 PS Duratorq TDCi diesel.

Με τον πρόσφατα λανσαρισμένο 2.0 163 PS Ford Duratorq TDCi, το Mondeo επιτυγχάνει εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου με χαμηλή κατανάλωση μικτού κύκλου 5,3 l/100 km και πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων stage V. Μαζί με το νέο Ford PowerShift, το Mondeo καταναλώνει μόλις 5,6l/100km στον μικτό κύκλο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης