Το δικαίωμα να ζητήσουν αποζημίωση, σε περίπτωση φθοράς ή απώλειας των αποσκευών τους, έχουν οι επιβάτες πλοίων, σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Με αφορμή την υποβολή αναφορών από καταναλωτές, οι οποίοι διεκδικούν αποζημιώσεις για την απώλεια αποσκευών τους κατά τη χρήση μέσων τακτικών επιβατικών θαλάσσιων μεταφορών, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Ευάγγελος Ζερβέας, μελέτησε τα σχετικά διαθέσιμα στοιχεία και διαπίστωσε ότι δεν εκδίδονται αποδείξεις για αποσκευές που παραδίδονται από τους επιβάτες για φύλαξη εντός των πλοίων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή κάλεσε και τους επιβάτες-καταναλωτές να ζητούν πάντοτε την έκδοση απόδειξης για αποσκευές που παραδίδουν για φύλαξη σε ενδεδειγμένους χώρους εντός των πλοίων και να καταγγέλλουν άμεσα και δίχως δισταγμό στις κατά τόπους λιμενικές αρχές περιπτώσεις στις οποίες δεν εκδίδεται η προαναφερθείσα απόδειξη.

Παράλληλα, απέστειλε σχετική σύσταση προς την Ένωση Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας και τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας.

Επιμέλεια: Μυρτώ Τσάβαλου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης