Η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα παρουσιάζει τρομερή κάμψη με το ποσοστό να αγγίζει το 40,8%. Σε απόλυτο αριθμό οι ταξινομήσεις το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου 2011 ανήλθαν στις 65.215 μονάδες όταν το αντίστοιχο περυσινό διάστημα οι πωλήσεις είχαν αγγίζει τις 110.070.

Λογικό είναι οι εταιρείες να έχουν μεγάλη… χασούρα με την Mazda να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη πτώση (όσον αφορά εταιρείες με 1.000+ πωλήσεις) που έφτασε το -76,9%. Σε αυτό το αρνητικό κλίμα που επικρατεί υπήρχαν και 3 μάρκες που είδαν τις πωλήσεις τους να ανεβαίνουν. Ο λόγος για τις, Alfa Romeo, Volvo και Dacia που αύξησαν τα ποσοστά τους κατά, 30,6%, 19,3% και 14,4% αντίστοιχα. Σε απόλυτους αριθμούς οι πωλήσεις των παραπάνω εταιρειών ανήλθαν σε 1.170, 817 και 493 αυτοκίνητα αντίστοιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εταιρίες με αύξηση στις πωλήσεις*
Alfa Romeo 1.170 (+30,6%)
Volvo 817 (+19,3%)
Dacia 493 (+14,4%)
*Ιανουάριος – Ιούλιος 2011

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης