Αισθάνομαι τελικά την ανάγκη να το φωνάξω κανονικά ότι ο Έλληνας καταναλωτής θεωρείται από ορισμένους ο μεγαλύτερος μαλάκας του πλανήτη, γιατί έχει συνηθίσει να του πιάνουν τον κ…λο  κανονικά, χωρίς καμία συνέπεια, ούτε αυτή της άρνησης του καταναλωτή. Τηλεφωνήστε σε ένα καλό ξενοδοχείο της Ευρώπης για κράτηση και αν δεν σας το πουν οι ίδιοι (συνήθως το λένε), ρωτήστε τις πιθανές εκπτώσεις για τιμές δωματίων. Πήρε ο χριστιανός  να κάνει κράτηση στο Παρίσι και η υπάλληλος της υποδοχής τον ενημέρωσε ότι, εάν είναι κάτοχος κάρτας  AMERICAN EXPRESS, θα έχει την διόλου ευκαταφρόνητη έκπτωση της τάξης του 10%!… Έδωσε γρήγορα τον αριθμό της κάρτας, κάνοντας το σταυρό του, εφ’ όσον πρώτη φορά κάτι που είχε σχέση με Αμερική θα του έβγαινε σε καλό, ακούγοντας έκπληκτος από την άλλη πλευρά του σύρματος την υπάλληλο να του λέει ότι για την ελληνική κάρτα δεν ισχύει η έκπτωση! Επικοινώνησε αμέσως με ελληνικό παράρτημα απ’ όπου πληροφορήθηκε ότι η AMERICAN EXPRESS  στην Ελλάντα δεν έχει κάνει τις ανάλογες συμβάσεις προς όφελος των πελατών της. Είχαμε, είπε, κάτι εκπτώσεις πριν ένα-δυο μήνες κατά χειμώνα μεριά, δηλαδή όταν οι άνθρωποι αντί διακοπών πηγαίνουν στη δουλειά τους! Τρίψτε τους τις κάρτες στη μούρη και μάθετέ τους να σας σέβονται. Κέρδη πάνω από 80% είχε ο εμπορικός και μεταπρατικός κλάδος, έναντι του σχεδόν 11% που εμφάνισαν οι βιομηχανίες! Αν δεν αντιδράσουμε, θα αγοράζουμε τον μαϊντανό από τους οίκους μόδας…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης