Στη Citroen όλα δείχνουν ότι ετοιμάζεται η αναβίωση του δικού της θρύλου. Ο λόγος για τη νέα DS, ή για τους νεότερους και λιγότερο μυημένους, η επιστροφή του «βάτραχου». Μετά το 500αράκι της FIAT, το Mini της BMW και το Beetle της Volkswagen ήρθε η ώρα της αναγέννησης ενός αυτοκινήτου που πέρασε στην ιστορία για τους Γάλλους το 1975 μετά από εικοσαετή παρουσία και 1,45 εκατομμύρια πωλήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Citroen σήμερα στη Γαλλία εκκινεί εκστρατεία με τίτλο: «a new identity, a new line of products and a new relationship with our customers», δηλαδή, νέα ταυτότητα, καινούργια γραμμή παραγωγής αλλά και επαναπροσδιορισμό σχέσεων με τους καταναλωτές, όπως τουλάχιστον ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρίας. Η φημισμένη Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, άλλωστε, μετά από την είσοδό της στο γκρουπ PSA έχασε τη «σπιρτάδα» που είχε στα σχέδια της ως μεμονωμένος κατασκευαστής.   

 

Ένας άλλος εκπρόσωπος της Citroen, πάντως, ανέφερε ότι το γεγονός ότι επανέρχεται το όνομα DS δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα αναγεννηθεί και το σχέδιο του θρυλικού «βάτραχου».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης