Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το MG4 ήταν ένα από τα πρώτα σύγχρονα κινεζικά EV που σημείωσαν διεθνή επιτυχία, έχοντας πλέον κλείσει ήδη 3 χρόνια στην αγορά. Οι Κινέζοι όμως, δεν επέλεξαν απλά να το αναβαθμίσουν με νέα φώτα και νέο κινητήρα (όπως γίνεται συνήθως στα facelifts), αντιθέτως επέλεξαν να επανασχεδιάσουν ολόκληρο το αυτοκίνητο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το νέο MG4 είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Έχει μήκος 4.395χλστ., πλάτος 1.84χλστ. και ύψος 1.551χλστ. με μεταξόνιο στα 2.75χλστ.. Αυτό το καθιστά 108χλστ. μακρύτερο, 6χλστ. φαρδύτερο και 35χλστ. ψηλότερο από την πρώτη γενιά, ενώ το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 45χλστ.

Το μπροστινό μέρος του νέου MG4 δεν έχει καμία σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Ενώ το σημερινό αυτοκίνητο προτιμά τις αιχμηρές γραμμές και τις επιθετικές ακμές, στο νέο κυριαρχούν οι πτυχώσεις, οι καμπύλες ενώ υπάρχουν πολύ λιγότερες ευθείες γραμμές. Παράλληλα υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα, διαφορετική μάσκα, νέα πλαϊνά πάνελ και διαφορετικό καπό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πίσω μέρος έχει επίσης μεταμορφωθεί, και τα βασικά σημεία αναφοράς περιλαμβάνουν μια μπάρα φώτων και έναν διαφορετικό προφυλακτήρα. Θα λέγαμε επίσης πως τα πίσω φώτα του MG4 φαίνεται να έχουν εμπνευστεί από το Cyberster και έχουν σχήμα βέλους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, πλέον το νέο MG4 θα εφοδιάζεται στην βασική έκδοση με έναν μπροστά τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων. Και ενώ μπορεί αυτός να είναι κατά 7 ίππους πιο αδύναμος από τον απερχόμενο, το μοντέλο όμως έχει κάνει… δίαιτα και έχει ρίξει το βάρος του στα 1.485 κιλά (από τα 1.641).

Για την ώρα δεν υπάρχουν πληροφορίες για το εσωτερικό αλλά και για το μέγεθος της μπαταρίας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης