Τα πρώτα βήματα μίας νεοφυούς επιχείρησης (startup) θεωρούνται, συνήθως και τα πλέον καθοριστικά. Για να βοηθήσει σ’ αυτήν την κατεύθυνση η COSMOTE, ως μέλος του Ομίλου Telekom, ενός από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών διεθνώς, έδωσε την ευκαιρία σε δύο ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις να βιώσουν μια συναρπαστική εμπειρία στον κόσμο του «επιχειρείν».

Στο πλαίσιο του «WORLD PASS powered by Telekom», οι εκπρόσωποι δύο startups ταξίδεψαν από την Ελλάδα στην Κρακοβία και άντλησαν τεχνογνωσία σε ένα από τα κορυφαία Τech Incubator Centers παγκοσμίως: το Ηubraum της Τelekom.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Hubraum: Ένα «εργαλείο» τεχνογνωσίας

Το Hubraum, είναι είναι το Tech Incubator Center της Telekom, που υποστηρίζει δυναμικά και έμπρακτα την ανάπτυξη, την επιμόρφωση και την εξέλιξη νεοφυών επιχειρήσεων στον τομέα της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Βασικός στόχος είναι να βοηθηθούν οι startups, για να μετατρέψουν εύκολα και αποτελεσματικά τις ιδέες τους, σε επιτυχημένα προϊόντα και λύσεις.

Το Hubraum ιδρύθηκε το 2012 και έκτοτε στο campus στην Κρακοβία προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες, καθοδήγηση για χρηματοδότηση και πρόσβαση στο δίκτυο της Telekom. Είναι εξοπλισμένο με χώρους VR και AR, 3D printers, lasercutters, υποδομές edgecomputing και άλλες προηγμένες τεχνολογίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ταξίδι στο «knowhow»

Στη διάρκεια του ταξιδιού τους στην Πολωνία, οι εκπρόσωποι των ελληνικών startups άντλησαν το «know-how», παρακολουθώντας διαλέξεις για την καινοτομία, τον τρόπο που βρίσκουν χρηματοδότηση οι νεοφυείς επιχειρήσεις (πρόσβαση στα επενδυτικά κεφάλαια), και ενημερώθηκαν για τις τελευταίες καινοτόμες τάσεις στο χώρο της τεχνολογίας.

Οι εκπρόσωποι των δύο ελληνικών επιχειρήσεων είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλίες και παρουσιάσεις από έμπειρα στελέχη και να μάθουν τις βέλτιστες πρακτικές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα θέματα ενδιαφέροντος που παρακολούθησαν, εντάσσεται η ανάπτυξη νέων προϊόντων, η μελέτη της συμπεριφοράς των δυνητικών πελατών, οι δοκιμές χρηστικότητας που βελτιώνουν τα προϊόντα των επιχειρήσεων (usabilitytesting), οι τεχνικές UX research και τα A/B testing, που βοηθούν κάθε νεοφυή επιχείρηση να αντιληφθεί πλήρως πώς αλληλεπιδρά η αγορά με τα προϊόντα και το αντικείμενό της.

Ως ολοκληρωμένη εμπειρία εκπαίδευσης, το Hubraum πρόσφερε επίσης, μια σειρά από παρουσιάσεις εμβάθυνσης στις ευκαιρίες που προσφέρει η Telekom, εξηγώντας τον τρόπο που οι προηγμένες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, τα 5G APls και οι δυνατότητες του Internet of Things (IoT) βοηθούν στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων.

Μέσα από μία χρήσιμη γκάμα από διαλέξεις, παρουσιάσεις και ομιλίες, οι startups έμαθαν πως μπορούν να αξιοποιήσουν αυτά τα πολυχρηστικά εργαλεία, είτε μέσα από τη συνεργασία τους με την Telekom, είτε με τα εργαλεία που προσφέρει το Hubraum.

Προσέλκυση επενδυτών

Ιδιαίτερη θέση στην εμπειρία του ταξιδιού στην Κρακοβία και στην εκπαίδευση των στελεχών είχαν οι μέθοδοι, που χρησιμοποιούνται από τις startups για την προσέλκυση κεφαλαίων από επενδυτές. Σε εξειδικευμένη παρουσίαση για το venture capital financing, οι ομιλητές εξήγησαν τον τρόπο σκέψης των επενδυτών και κυρίως τα λάθη, που συνήθως κάνουν οι startups και τους κοστίζουν τα αναγκαία επενδυτικά κεφάλαια για την επιτυχία τους.

Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη των δύο ελληνικών startups, που συμμετείχαν στο WORLD PASS powered by Telekom, δηλαδή της Founderhood και της Run4More, ήταν το γεγονός ότι παρουσίασαν τις επιχειρηματικές τους ιδέες στο εξειδικευμένο κοινό που παρακολούθησε το event.

Παράλληλα, με την τεχνογνωσία ωστόσο, οι εκπρόσωποι των δύο ελληνικών startups είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν την ιστορική Κρακοβία.

Στο πλαίσιο του ταξιδιού, ξεναγήθηκαν και στο γραφικό κέντρο της πόλης, απόλαυσαν τη μαγεία του κάστρου Wawel και επισκέφθηκαν το αλατωρυχείο Wieliczka, ενώ απόκτησαν εμπειρία και από την περίφημη παραδοσιακή κουζίνα της Πολωνίας, δοκιμάζοντας τα εδέσματά της.

Telekom, ο παγκόσμιος ηγέτης των τηλεπικοινωνιών

Η Telekom, κορυφαίος όμιλος τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, βρίσκει διαρκώς νέους τρόπους να αξιοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, και να τις θέτει στην υπηρεσία των επιχειρήσεων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η πρόσφατη παρουσία της στο Mobile World Congress της Βαρκελώνης, όπου με σύνθημα «Διαμορφώνοντας την τεχνολογία για όλους» παρουσίασε καινοτόμες λύσεις, με χρήση AI και ψηφιακές εφαρμογές για εταιρίες και τα δίκτυα των τηλεπικοινωνιών της.

Με 200.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες, η Telekom αποτελεί το πολυτιμότερο brand τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως. Επίσης, αναδείχθηκε κορυφαίο brand στην Ευρώπη και η μοναδική ευρωπαϊκή εταιρία στο top 20 της παγκόσμιας κατάταξης στα πολυτιμότερα brands στον κόσμο (Brand Finance Global 500).

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης