του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έρχεται μια νέα σπορ μοτοσυκλέτα από την QJMotor. Στο στόχαστρο είναι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport και από ότι φαίνεται τα δεδομένα μπορούν να αλλάξουν σε μόλις δύο μήνες όπως συνέβη με το νέο μοντέλο SRK 800 RR του 2025 με βελτιώσεις που κάνουν τη διαφορά.

Φυσικά… ειδικά όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες που προέρχονται από την Κίνα, τα δεδομένα αλλάζουν πολύ γρήγορα! Το τελευταίο παράδειγμα είναι η ανάπτυξη και η εξέλιξη της QJMotor SRK 800 RR. Η πρώτη έκδοση της σούπερ σπορ μοτοσυκλέτας, που αγωνιζόταν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSPP 2024 με τον Raffaele De Rosa, παρουσιάστηκε στην EICMA 2024 που ολοκληρώθηκε πραγματικά μόλις πριν από λίγες εβδομάδες, αλλά τώρα στην ιστοσελίδα της κινεζικής εταιρείας, έρχεται μια είδηση ​​έκπληξη: ο τετρακύλινδρος κινητήρας της έχει ήδη βελτιωθεί! Αυτή η τελευταία βελτίωση μάλιστα επηρέασε και άλλους τομείς όπως το διαφορετικό ψαλίδι και το πλαίσιο που μειώνουν σημαντικά το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο ψαλίδι είναι κάτι παραπάνω από παρόμοιο με αυτό που τοποθετήθηκε στη μοτοσυκλέτα του Raffaele De Rosa στην κατηγορία WSPP του 2024. Στην πραγματικότητα είναι κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο με εκτεταμένη ενίσχυση. Εν ολίγοις, το προηγούμενο ίσιο, πιο απλό στο σχεδιασμό ψαλίδι που είδαμε στην EICMA του 2024 είναι ήδη μια μακρινή ανάμνηση. Χάρη σε αυτό το νέο ψαλίδι, το μεταξόνιο μειώνεται κατά 39 χλστ., κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει μείωση βάρους και από τις μικρότερες διαστάσεις.

Το πλαίσιο έχει αρκετές αλλαγές σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο και είναι επίσης κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο έχοντας βιδωμένο επάνω του το πίσω σωληνωτό υποπλαίσιο από ατσάλι. Αντικαθιστά λοιπόν το προηγούμενο ατσάλινο πλαίσιο της πρώτης SRK 800 RR και σαν να μην έφτανε αυτό, οι Κινέζοι τεχνικοί σκέφτηκαν να δουλέψουν πολύ με τον κινητήρα. Η ισχύς έχει αυξηθεί από τους προηγούμενους 100 ίππους στις 10,000 σ.α.λ. του πρώτου μοντέλου, στους 123 ίππους στις 12,000 σ.α.λ. της ανανεωμένης μοτοσυκλέτας! Και ενώ όλα τα παραπάνω δείχνουν μια πολύ σημαντική βελτίωση στον τομέα των επιδόσεων, το συνολικό βάρος που έχει μειωθεί κατά 12 κιλά συμβάλει ακόμη περισσότερο στις επιδόσεις αλλά και στην ευελιξία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τη μείωση του βάρους από τα 214 κιλά της πρώτης έκδοσης έως τα 202 κιλά της έκδοσης MY2025, φαίνεται ότι οι μηχανικοί που δούλεψαν στην ανάπτυξη αυτής της μοτοσυκλέτας δεν την άφησαν να πάρει κάποια κιλά αυτά τα Χριστούγεννα!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης