του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Triumph χρησιμοποιεί εδώ και τρεις δεκαετίες τον τρικύλινδρο κινητήρα σε αρκετά σπορ μοντέλα και από το 2020 όταν αποκαλύφθηκε η Trident 660, η πιο προσιτή μοτοσυκλέτα σε ολόκληρη τη σειρά της Triumph, ήταν μια μοτοσυκλέτα τόσο ευέλικτη που θα μπορούσε να είναι η πλατφόρμα για περισσότερα μοντέλα. Σήμερα, με τις Daytona 660 και Tiger Sport 660, καλύπτει περισσότερο την γκάμα, ενώ κυκλοφόρησε και μια σειρά από νέες αναβαθμίσεις για την τελευταία.

Έχοντας νέα τεχνολογία και τεχνικά χαρακτηριστικά, η Triumph Tiger Sport 660 προσθέτει παράλληλα πιο σπορ χαρακτήρα και για το 2025, έρχεται πλέον στάνταρ με μια εντυπωσιακή μονάδα μέτρησης αδράνειας – κάτι που ο προκάτοχός της, θα μπορούσε μόνο να ονειρευτεί. Αυτή η νέα μονάδα ξεκλειδώνει όλα τα είδη των χαρακτηριστικών ασφάλειας και απόδοσης, όπως την ευαισθησία του ABS και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που έχει δυνατότητα εναλλαγής ρυθμίσεων, ώστε να μπορεί και να απενεργοποιηθεί όταν το θελήσει ο αναβάτης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα προσθήκη την μονάδας IMU στην Tiger Sport 660 επιτρέπει και έναν επιπλέον τρόπο οδήγησης. Για το 2025, διαθέτει τρείς επιλογές, με τις Road και Rain να υπάρχουν όπως συνέβαινε και στο προηγούμενο μοντέλο, αλλά μια νέα λειτουργία Sport είναι αυτή που δίνει έναν ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα στη μοτοσυκλέτα και είναι η κατάλληλη προσθήκη δεδομένου του ονόματός της. Η λειτουργία Sport προσαρμόζει την απόκριση του γκαζιού για να την κάνει λίγο πιο γρήγορη και μαζί με τις περισσότερες δυνατότητες από την μέτρηση της αδράνειας, βελτιώνεται και η συμπεριφορά στον έλεγχο της πρόσφυσης του πίσω τροχού.

Οι αναβαθμίσεις απόδοσης και ασφάλειας ολοκληρώνονται και με ένα νέο σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων Quickshifter, καθώς και νέο cruise control. Επίσης η αναβάθμιση του μοντέλου δεν θα ήταν πλήρης αν δεν είχε μια πρόσθετη συνδεσιμότητα με το smartphone και τον συνδυασμό με την οθόνη TFT που διατίθεται πλέον στάνταρ με το σύστημα My Connectivity της Triumph.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κινητήρας είναι ο ίδιος ισχυρός τρικύλινδρος των 81 ίππων που αποδίδονται στις 10,250 σ.α.λ. με την επίσης μεγάλη ροπή των 64 Nm στις 6,250 σ.α.λ. και δίνει το στυλ της σπορ μοτοσυκλέτας περιπέτειας με δυνατότητα εύκολων χειρισμών σε καθημερινή χρήση, σε συνδυασμό με το χαμηλό συνολικό βάρος των 207 κιλών με υγρά.

Η τιμή για την Triumph Tiger Sport 660 του 2025 δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή αλλά αναμένεται σύντομα. Επίσης θα έχει διαφορετική τιμή στο βασικό χρώμα Sapphire Black με τα πιο εντυπωσιακά χρώματα που αποτελούνται από τα Carnival Red, Crystal White και Roulette Green.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης