Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Tesla Cybercab σόκαρε τον κόσμο όταν έκανε την πρώτη του εμφάνιση μη έχοντας την παραμικρή μορφή παραδοσιακών χειριστηρίων για τον οδηγό. Μιλάμε για καθόλου τιμόνι, καθόλου πεντάλ – τίποτα για κάποιον στο μπροστινό κάθισμα να βάλει τα χέρια του (ή τα πόδια του) για να ελέγξει το αυτοκίνητο ή να παρακάμψει το λογισμικό. Αποδεικνύεται ότι η λύση της Tesla είναι να πιλοτάρει το αυτοκίνητο σαν βιντεοπαιχνίδι, κυριολεκτικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή η είδηση προέρχεται από ένα ρεπορτάζ του AutoEvolution, το οποίο έχει πηγές στο Μουσείο Petersen, όπου το Cybercab εκτίθεται μέχρι το νέο έτος. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η σούπερ μυστική μέθοδος της Tesla είναι ένα μικρό χειριστήριο παιχνιδιών τύπου Xbox που συνδέεται στο αυτοκίνητο για να ελέγχει το τιμόνι και την είσοδο των πεντάλ.

Το Μουσείο Petersen έδειξε πρόσφατα κάποια πλάνα από τα παρασκήνια της άφιξης του Cybercab στις εγκαταστάσεις του. Στο βίντεο, το αυτοκίνητο φαίνεται να ανεβαίνει μια ράμπα με κάποιον στο μπροστινό κάθισμα. Ο κόσμος υπέθεσε ότι κάποιος καθόταν στο κάθισμα για να κάνει ελιγμούς στο αυτοκίνητο, ειδικά από τη στιγμή που ήταν απίθανο το λογισμικό FSD της Tesla να μπορεί να καταλάβει πώς να πλοηγηθεί μέσα σε ένα κτίριο.

Οι υπάλληλοι του μουσείου δήλωσαν ότι πάρκαραν μέσα στο μουσείο το όχημα, χρησιμοποιώντας ένα χειριστήριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Petersen Automotive Museum (@petersenmuseum)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Οι χειριστές των Robotaxi Cybercab

Είναι γνωστό ότι η Tesla εργάζεται για την πρόσληψη ενός στόλου χειριστών για τα Cybercab της. Αυτοί οι τηλεχειριστές θα εργαστούν ως χειριστές ασφαλείας όταν η αυτοκινητοβιομηχανία λανσάρει τον πρώτο της εταιρικό στόλο -πιθανότατα πριν από το 2027- αν και πρέπει πρώτα να επιλύσει ορισμένα προβλήματα. Θα μπορούν να ελέγχουν το όχημα εξ αποστάσεως για να διορθώνουν προβλήματα ασφάλειας ή πλοήγησης που τα ρομποτάξι δεν είναι σε θέση να ξεπεράσουν μόνα τους (για παράδειγμα, επιβεβαιώνοντας ποια λωρίδα είναι αποκλεισμένη από κώνους ώστε να μην παγιδευτεί σε βρεγμένο τσιμέντο).

Να θυμίσουμε ότι η Tesla σκοπεύει να διαθέσει αυτά τα αυτοκίνητα στο ευρύ κοινό για αγορά. Και έτσι γεννιέται το απλό ερώτημα. Θα έχει ο κάθε αγοραστής το δικό του χειριστήριο Tesla σε περίπτωση που το αυτοκίνητό του κάνει κάτι απροσδόκητο;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης