Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Jaguar βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο. Εντός ολίγων ημερών τερματίζει οριστικά την παραγωγή των τελευταίων μοντέλων της τρέχουσας γκάμας της, προτού επαναλανσάρει τον εαυτό της στην αγορά, ως μία ηλεκτρική και πολύ ακριβότερη μάρκα. Θα ρίξουμε μια πρώτη ματιά σε αυτό το μέλλον τον επόμενο μήνα, όταν η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάσει το Design Vision Concept. Μέχρι τότε όμως, η βρετανική μάρκα παρουσίασε τόσο το νέο logo της, όσο και το νέο σύμβολο που θα κοσμεί τα οχήματα της.
Η αυτοκινητοβιομηχανία επανασχεδίασε τον γνωστό ιαγουάρο που κοσμούσε πάντα τα οχήματα της. Φαίνεται λεπτότερος και πιο γωνιώδης, ενώ η Jaguar άλλαξε επίσης το λογότυπό της, το οποίο συνδυάζει κεφαλαία και πεζά γράμματα για «συμμετρία και απλότητα».
Η βρετανική φίρμα θέλει να επανατοποθετηθεί και να ανταγωνιστεί την Bentley και τη Maserati αντί της BMW και της Audi, όπως έκανε πριν. Καθώς η Jaguar δίνει έμφαση στο νέο της premium status, η αρχική τιμή της μάρκας θα ανέβει στα 130.000-140.000 δολάρια.
Ο καθηγητής Gerry McGovern, Chief Creative Officer της Jaguar, δήλωσε: «Πρόκειται για μια ανανέωση, που επαναφέρει την ουσία της Jaguar, επιστρέφοντας στις αξίες που την έκαναν κάποτε τόσο αγαπητή, αλλά κάνοντάς την δελεαστική σε ένα σύγχρονο κοινό. Δημιουργούμε την Jaguar για το μέλλον, αποκαθιστώντας το κύρος της ως μάρκας που εμπλουτίζει τη ζωή των πελατών μας και της κοινότητας της Jaguar».
Η Jaguar έδωσε μια πρόγευση της σχεδιαστικής της κατεύθυνσης, δημοσιεύοντας φωτογραφίες του πρώτου μοντέλου μιας σειράς νέων οχημάτων υψηλών προδιαγραφών, μην αποκαλύπτοντας όμως πολλά. Όμως, μία πρώτη πραγματική ματιά στη μελλοντική σχεδιαστική κατεύθυνση της Jaguar θα ρίξουμε στις 2 Δεκεμβρίου όταν η αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει το πρώτο της νέο μοντέλο.