Σε αναπτυξιακή τροχιά βρίσκεται η Alumil, ελληνική πολυεθνική στον κλάδο των αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου, δρομολογώντας νέες επενδύσεις και διευρύνοντας τη διεθνή της παρουσία.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Μυλωνάς σε ενημερωτική εκδήλωση, η Alumil προχωρά σε νέες επενδύσεις στις παραγωγικές εγκαταστάσεις στο Κιλκίς, με τη δημιουργία ρομποτικής αποθήκης (συνολικής επένδυσης 15 εκατ. ευρώ ενταγμένης στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας), την πλήρη αυτοματοποίηση διακίνησης υλικών εντός των παραγωγικών εγκαταστάσεων, καθώς και τη διεύρυνση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην παραγωγή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, ενισχύει την παρουσία της στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής με τη δημιουργία δεύτερης θυγατρικής στο Τέξας, μετά τη θυγατρική που ίδρυσε στη Νέα Υόρκη το 2008, αλλά και σε χώρες όπως η Ινδία όπου διατηρεί θυγατρική στο Μουμπάι από το 2016.

Στη Νοτιοανατολική Ασία αναπτύσσει τις δραστηριότητές της, μέσω της νέας εταιρείας της στην Ταϊλάνδη (Μπανγκόκ), ενώ επεκτείνεται περαιτέρω και στην Ανατολική Αφρική, μέσω της θυγατρικής που διατηρεί στην Κένυα από το 2019.

Επίσης, η Alumil προχωρά σε ενίσχυση των καθετοποιημένων δομών engineering και υποστήριξης έργων σε κομβικά σημεία όπως στη Θεσσαλονίκη, το Ντουμπάι, το Μουμπάι και οι ΗΠΑ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα ακόμα σημαντικό βήμα είναι η απόσχιση του κλάδου της χύτευσης αλουμινίου, με την προσέλκυση στρατηγικού επενδυτή, με στόχο τη μέγιστη αξιοποίηση των παραγωγικών δυνατοτήτων του ανακυκλωμένου «πράσινου» αλουμινίου (σήμερα, αξιοποιείται το 50% της παραγωγικής δυναμικότητας). Με τα έσοδα πώλησης, η εταιρεία πρόκειται να μειώσει τις δανειακές της υποχρεώσεις.

Φιλόδοξο εγχείρημα της Alumil αποτελεί η έναρξη στρατηγικής συνεργασίας με το investment fund «One World Impact Partners», με στόχο την από κοινού ανάπτυξη παραγωγικών μονάδων σε όλο τον κόσμο. Οι μονάδες αυτές θα εξυπηρετούν τόσο τις ανάγκες της Alumil όσο και τις ανάγκες των άλλων συνεργατών της OWI.

Την ίδια στιγμή, η ανάπτυξη της Alumil είναι σημαντική και αυτό αποτυπώνεται στους αριθμούς. Πιο συγκεκριμένα, από το 2018 έχει σημειώσει πρόοδο, κατορθώνοντας τα τελευταία χρόνια να ξεπεράσει το όριο των 400 εκατ. ευρώ στον κύκλο εργασιών της, ένα ιστορικό ρεκόρ για τον όμιλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πορεία αυτή ενισχύθηκε από τη μεγάλη ποικιλία πιστοποιημένων συστημάτων αλουμινίου, τη διαρκή ενίσχυση της τεχνογνωσίας, τo δυναμικό marketing 360°, τη συνεργασία με διεθνούς φήμης αρχιτεκτονικά γραφεία, καθώς και την ψηφιοποίηση των λειτουργιών της.

Διευρύνοντας τη διεθνή της παρουσία της σε νέες, απαιτητικές αγορές, όπως του Ηνωμένου Βασιλείου και του Καναδά, η Alumil συμμετείχε σε εμβληματικά έργα. Ενδεικτικά αναφέρονται ο ουρανοξύστης 57 ορόφων «The Butterfly» στην πόλη του Βανκούβερ όπου η εταιρεία προσέφερε λύσεις που συμβαδίζουν με τις σύγχρονες τάσεις της «διάφανης» αρχιτεκτονικής, αλλά και ο πύργος Riviera Tower» στο Ελληνικό.

Σημειώνεται ότι η Alumil έχει παρουσία σε πάνω από 60 διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο με 32 θυγατρικές – στις 13 από τις οποίες διαθέτει μοντέρνους εκθεσιακούς χώρους. Επίσης, η εταιρεία δίνει έμφαση στην καινοτομία, η οποία βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής της.

Στο πλαίσιο αυτό, το Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης (RnD) της εταιρείας ενισχύθηκε σημαντικά προσφέροντας τεχνογνωσία που πιστοποιήθηκε από διεθνώς αναγνωρισµένα ινστιτούτα και εργαστήρια πιστοποιήσεων και στη συνέχεια αξιοποιήθηκε στα συστήματα της εταιρείας.

Σημείο αναφοράς αποτελεί το λανσάρισμα του Loop 60, του πρώτου πιστοποιημένου ανακυκλωμένου αλουμινίου στην Ελλάδα για προφίλ αρχιτεκτονικών συστημάτων, το οποίο παράγεται από 60% ανακυκλωμένο αλουμίνιο, ενώ η συγκεκριμένη επιτυχία διευρύνθηκε λίγους μήνες μετά, με το Loop 80 και 80% ανακυκλωμένο υλικό.

Σημειώνεται ότι η χρήση ανακυκλωμένου αλουμινίου απαιτεί έως και 95% λιγότερη κατανάλωση ενέργειας. Παράλληλα, με τη χρήση του Loop 60, οι εκπομπές ισοδύναμου διοξειδίου του άνθρακα (CO2eq) μειώνονται σε ποσοστά άνω του 76% σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο της πρωτογενούς παραγωγής αλουμινίου, ενώ με το Loop 80, η αντίστοιχη μείωση αγγίζει το 87%.

Παράλληλα, η εταιρεία εστιάζει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, ενσωματώνοντας σε εκτεταμένο βαθμό την Τεχνητή Νοημοσύνη και τα ρομποτικά συστήματα στην παραγωγή.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης