Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 που έγινε τον Σεπτέμβριο ήταν ένα 4ημερο γεμάτο σημαντικές στιγμές και ανατροπές. Οι ξένοι που ήρθαν στην χώρα μας για να παρακολουθήσουν το μεγάλο μας αγώνα πήραν μια καλή γεύση από την ελληνική φιλοξενία και ταυτόχρονα χάρηκαν τη σκληρότητα του WRC επί ελληνικού εδάφους.

Οι ανατροπές που έγιναν μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή έδωσαν αυτό το κάτι διαφορετικό που έκανε τη διαφορά και εκτίμησαν δεκάδες εκατομμύρια φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο φετινός αγώνας καταγράφηκε ως ο δυσκολότερος του Πρωταθλήματος Ράλλυ των τελευταίων ετών, καθώς τα συναισθήματα άλλαζαν με… αγωνιστικούς ρυθμούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτός είναι ακόμα ένας ορισμός του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό.

Από την ευγνωμοσύνη για την παρουσία στον αγώνα του θρύλου της ποδηλασίας και κατόχου του ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες στο Tour de France, Mark Cavendish, στην αγωνία για τη στέψη του πρωταθλητή του Junior WRC επί ελληνικού εδάφους (Romet Jürgenson), και από την αμηχανία λόγω της μικρότερης διαφοράς νίκης που έχει καταγραφεί ποτέ στο WRC2, με τους Sami Pajari και Robert Virves ισόπαλους στον συνολικό χρόνο, στην απόλυτη αποδοχή για το «1,2,3» της Hyundai Shell Mobis για δεύτερη φορά στην Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ανατρεπτική εξέλιξη αποτυπώθηκε ανάλογα στις σχετικές μετρήσεις, που πέρα από τα 4,6 εκατομμύρια τηλεθεατών που παρακολούθησαν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στην Ελλάδα μέσα από τις συχνότητες της COSMOTE TV, της ΕΡΤ και του ΑΝΤ1 (μίνι σειρά ντοκιμαντέρ για τα 70 χρόνια του αγώνα), «εντόπισαν» επιπλέον 86,4 εκατομμύρια τηλεθεατές να παρακολουθούν τον αγώνα από μόλις έξι επιλεγμένες αγορές παγκοσμίως (Γαλλία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Σουηδία, Φινλανδία)(*).

default

Ανάλογα, σημαντικά αυξημένη, από 10% έως 23% καταγράφηκε η διεθνής απήχηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, κάτι που επιβεβαιώνει τη δυναμική προβολής του αγώνα.

Απήχηση που μετρήθηκε για διάστημα 10 ημέρων, σε 60,2 εκατομμύρια εμφανίσεις, 22,3 εκατομμύρια προβολές και 2,2 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης πήρε μια καλή γεύση αγωνιστικής οδήγησης ως συνοδηγός δίπλα στον D. Sordo

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, εκφράζοντας την ικανοποίησή του, επεσήμανε: «Τα στοιχεία αναφορικά με την προβολή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι εντυπωσιακά, αλλά ταυτόχρονα δεσμευτικά. Είναι υποχρέωσή μας να συνεχίσουμε να διοργανώνουμε τον αγώνα σε αυτό το υψηλό επίπεδο, μεγιστοποιώντας την προβολή της χώρας μας στα πέρατα του κόσμου. Επιπλέον στοχεύουμε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να αξιοποιήσουμε την απήχηση του αγώνα στην Ελλάδα, για να αναδείξουμε καλές πρακτικές Οδικής Ασφάλειας, με στόχο το κοινωνικό όφελος. Η εξασφαλισμένη παρουσία του αγώνα στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος μέχρι και το 2027, μας δίνει την ευχέρεια να σχεδιάσουμε μεθοδικά τόσο το μέλλον του, όσο και την προσφορά του συνολικά στη χώρα».

(*) Περίοδος παρακολούθησης: Τηλεόραση: 08/08 – 11/09, ∆ιαδίκτυο και Κοινωνικά Μέσα 02-11.09.24

Πηγή: Futures Sports & Entertainment (Τηλεόραση), Sprinklr (κοινωνικά µέσα) και Talkwalker (διαδίκτυο)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης