Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Lotus έχει μεγάλα σχέδια για το αμιγώς ηλεκτρικό της μέλλον και για να δείξει πόσο σοβαρά μιλάει, μόλις παρουσίασε το concept Theory 1. Πρόκειται για ένα δίθυρο σπορ αυτοκίνητο με 1.000 ίππους, τετρακίνηση και βάρος κάτω από 1.587 κιλά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Theory 1 προορίζεται να αντιπροσωπεύσει τη μελλοντική σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, με το αιχμηρό σφηνοειδές σχήμα και τα εξαιρετικά λεπτά πίσω φώτα να είναι τα highlights. Σε αυτά προσθέστε μια ψηλή αναπτυσσόμενη αεροτομή, έναν τεράστιο διαχύτη, αλλά και πόρτες που ανοίγουν αιωρούμενες προς τα πίσω και προς τα πάνω.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη βάση του Theory 1 υπάρχει ένας ανθρακονημάτινος θάλαμος με τρία καθίσματα: Ένα κάθισμα στο κέντρο για τον οδηγό και ένα κάθισμα στις δύο πλευρές για τους επιβάτες, κάτι που δεν διαφέρει από τη διάταξη των καθισμάτων της McLaren F1. Οι ομοιότητες όμως τελειώνουν εκεί. Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με οθόνη head-up display και οθόνες στη θέση των πλευρικών καθρεπτών. Τα καθίσματα κάνουν μασάζ ενώ υπάρχουν ακόμη και ηχεία ενσωματωμένα στα προσκέφαλα κάθε καθίσματος.

Το πιο ενδιαφέρον μέρος του εσωτερικού του Theory 1 είναι τα κουμπιά «on-demand». Διαμορφωμένο μέσω αυτού που περιγράφεται ως «αντιδραστικό ύφασμα» που καταλαμβάνει επιφάνειες κατά μήκος της καμπίνας, μπορεί να παρουσιάζει κουμπιά όταν χρειάζεται και να τα εξαφανίζει όταν δεν χρειάζεται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Για παράδειγμα, οδηγείτε και υπάρχει ένα αυτοκίνητο που έρχεται πίσω σας. [Το ύφασμα του καθίσματος] μπορεί να σας δώσει ένα απαλό χτύπημα στον ώμο. Ή λαμβάνετε μια τηλεφωνική κλήση και εμφανίζεται το κουμπί για να απαντήσετε στην κλήση» δήλωσε ο Facundo Gutierrez υπεύθυνος για αυτή την καινοτομία.

Στην καρδιά του Theory 1 βρίσκεται μια μπαταρία 70,0 κιλοβατώρων που η Lotus ελπίζει ότι μπορεί να προσφέρει αυτονομία 400χλμ. Η εταιρεία προβλέπει επίσης χρόνο 0-100 κάτω από 2,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 321χλμ. ενώ η ιπποδύναμη των 987 ίππων είναι αξιοσημείωτα πολύ μικρότερη από το άλλο ηλεκτρικό supercar της Lotus, το Evija των 2.000 ίππων. Αυτό το αυτοκίνητο όμως, είναι επίσης περίπου 300 κιλά ελαφρύτερο από το Evija – μια αχτίδα ελπίδας ότι η εταιρεία προσανατολίζεται να επιστρέψει στο βασικό της ήθος των ελαφρών σπορ αυτοκινήτων, τουλάχιστον σε σχέση με την εποχή των υπέρβαρων EV.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης