του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά από 30 χρόνια συνεργασίας στο υψηλότερο επίπεδο αγώνων μοτοσυκλέτας, η Honda Racing Corporation και η Repsol θα χωρίσουν τους δρόμους τους με την ολοκλήρωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2024. Αυτή είναι η ξερή είδηση του τέλους μιας μακροχρόνιας σχέσης που είχε μια συνεχή πορεία επιτυχιών, μέχρι και το 2019.

Από το 1995 μέχρι τότε η Honda HRC και η Repsol απολάμβαναν μια συνεργασία που έγινε συνώνυμη με την επιτυχία στο υψηλότερο επίπεδο. Πέρα από τη χορηγία, ήταν μια αληθινή συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών, που προσπαθούν να συνεχίσουν να αποτελούν το σημείο αναφοράς στη μοτοσυκλέτα και τα Grand Prix.

Με το ντεμπούτο της το 1995, η Repsol Honda Team πέτυχε αμέσως επιτυχία και κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κορυφαία κατηγορία την ίδια χρονιά. Τις επόμενες τρεις δεκαετίες η συνεργασία μεταξύ της Honda HRC και της Repsol διεκδίκησε και πήρε 15 Παγκόσμια Πρωταθλήματα, 10 Πρωταθλήματα Ομάδας, 183 νίκες και 455 βάθρα στην κορυφαία κατηγορία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όμως το 2020 και ενώ ο σούπερσταρ της ομάδας ήταν ο Marc Marquez, συνέβη η τρομακτική του πτώση, που του στοίχισε το σοβαρό τραυματισμό του και το ξεκίνημα μιας μεγάλης περιπέτειας με εγχειρήσεις, επιστροφή στις νίκες το 2021 και νέους τραυματισμούς και επεμβάσεις που ουσιαστικά τον έβγαλαν έκτο παιχνιδιού νικών και Τίτλων. Η Repsol στήριξε με όλες της τις δυνάμεις το μεγάλο, και για εκείνη, όνομα της Honda και συνέχισε τη μεγάλη χορηγία της στην πιο πετυχημένη μάρκα της ιστορίας των αγώνων μοτοσυκλέτας. Η υπομονή άρχισε να εξαντλείται το 2023 όταν ο μεν Marc Marquez άρχισε να οδηγεί και πάλι σε κορυφαίο επίπεδο, όμως τα αποτελέσματα δεν ερχόταν λόγω της αδυναμίας της Honda να ακολουθήσει την εξέλιξη των Ευρωπαίων κατασκευαστών και ιδιαίτερα της Ducati που είχε χορηγό την Shell, έναν μεγάλο αντίπαλο παγκοσμίως για την Repsol. Η Ισπανική εταιρία καυσίμων και λιπαντικών έμεινε στην ομάδα της Honda και το 2024, με πολύ μικρότερο χώρο στο φέρινγκ της μοτοσυκλέτας και προφανώς με πολύ λιγότερα χρήματα από αυτά που έδινε όταν ο Marc Marquez ήταν οδηγός του HRC. Φυσικά με τη συνεχιζόμενη αδυναμία για νίκες και βάθρα, η Repsol πήρε την τελική απόφαση να τερματίσει τη συνεργασία, στο τέλος του 2024, με τη συμπλήρωση 30 χρόνων από το ξεκίνημα.

“Η Honda HRC εύχεται στη Repsol ότι καλύτερο στις μελλοντικές επιχειρηματικές και αθλητικές της δραστηριότητες”, λέει το σχετικό ανακοινωθέν της Ιαπωνικής πλευράς, ενώ οι πληροφορίες μας μιλούν για πιθανότητα μεταφοράς των δραστηριοτήτων χορηγίας των Ισπανών, στο χώρο της Formula 1 και των Αγώνων αυτοκινήτου γενικότερα. Κρίμα γιατί ένας μεγάλος χορηγός φεύγει από το Paddock του MotoGP, που σίγουρα θα είναι φτωχότερο τώρα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης