Του Γιώργου Παλληκάρη

Στην 3η Ε.Δ. της ημέρας (Ταρζάν)ο  Sebastian Ogier «πέταξε» με το Toyota Yaris και έκανε τον ταχύτερο χρόνο στα 17:06.3 αφήνοντας δεύτερο τον φορμαρισμένο Adrein Fourman της Ford κατά 4.9 δευτ. Ο άτυχος σε αυτή την Ε.Δ. ήταν ο Katsuta (ήταν ο ταχύτερος στην προηγούμενη Ε.Δ.) ο οποίος αναγκάστηκε να σταματήσει στη μέση της Ε.Δ. καθώς έχασε έναν τροχό μετά από επαφή με πέτρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ταρζάν: (3-6) με μήκος 23.37χλμ.

Η επιστροφή της ειδικής διαδρομής «Ταρζάν» το 2021 «αγκαλιάστηκε» από τους θεατές. Τα πρώτα, περίπου δέκα χιλιόμετρα, περνούν μέσα από πυκνό δάσος, σε σκληρό δρόμο. Στη συνέχεια, για περίπου 4 χιλιόμετρα ο δρόμος είναι ιδιαίτερα καλός. Mετά τη διασταύρωση για Ροβολιάρι και Ρεντίνα αρχίζει το γνωστό λιθόστρωτο του Ταρζάν, που ταλαιπωρεί αναρτήσεις και ελαστικά. Η ειδική διαδρομή τερματίζει λίγο πριν την είσοδο του χωριού Παλαιά Γιαννιτσού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι χρόνοι των οδηγών

Τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές

Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Κάναμε διαφορετική επιλογή ελαστικών. Δεν ήταν καλή η αίσθηση, αλλά δούλεψαν καλά. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι καλύτερο, δεδομένης της σειράς εκκίνησης».

Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Είχα θέμα με την ισορροπία του αυτοκινήτου. Χρησιμοποιήσαμε τη σκληρή γόμα».

Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Πρέπει να βρούμε στο σέρβις την αιτία του προβλήματος».

Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα σε όλο το loop. Και είχαμε και πολλή σκόνη από τον Elfyn [Evans]».

Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Προσπάθησα για το καλύτερο, αλλά τελικά φαίνεται πως δεν απέδωσε. Θα μπορούσα να είχα πιέσει λίγο περισσότερο».

Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Δεν έχουμε χειρόφρενο. Είναι δύσκολο να στρίψεις το αυτοκίνητο στα κλειστά κομμάτια. Τουλάχιστον είμαστε εδώ».

Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Πάμε όλο και καλύτερα. Έχει πολλή ζέστη. Έχει περίπου 65°C μέσα στο αυτοκίνητο».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης