Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Στα τέλη του 2009, η Toyota αποφάσισε να σταματήσει οποιαδήποτε ενασχόληση της με τη Formula 1. Όλα όμως δείχνουν πως 15 χρόνια αργότερα, ο Ιάπωνας κατασκευαστής είναι αποφασισμένος να επιστρέψει στην κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με αρκετά ξένα δημοσιεύματα, η Toyota έχει επικοινωνήσει με τη Haas για μια πιθανή συνεργασία με την ομάδα της F1, η οποία θα ξεκινήσει από το 2025.

Ενώ τα πρώτα δημοσιεύματα έκαναν λόγο πω ς αρχικά αυτή η συμφωνία θα έχει τη μορφή χορηγίας (όπως ήταν αυτή της Sauber με την Alfa Romeo), φαίνεται πως οι δύο μεριές θα αρχίσουν να κατασκευάζουν από κοινού κάποια μέρη του αγωνιστικού μονοθεσίου. Μάλιστα αυτή η συνεργασία, δεν θα εκτοπίσει την Dallara, καθώς και αυτή θα παραμείνει στην εξίσωση όντας ενεργό μέλος και στη νέα μεγάλη συνεργασία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Toyota δεν έχει άμεσα σχέδια για την προμήθεια δικών της κινητήρων στο εγγύς μέλλον, αλλά θέλει να συνεργαστεί με τη Haas στον σχεδιασμό του μονοθεσίου για το 2026. Μέρος αυτού του σχεδίου θα είναι η παραχώρηση χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας της Toyota, η οποία βρίσκεται στην Κολωνία και χρονολογείται από την προηγούμενη δεκαετία της F1.

Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η επιστροφή της Toyota θα αποτελέσει τεράστια ώθηση για την F1, και θα ενισχύσει το μέλλον της F1 στην Ιαπωνία. Προς το παρόν, ωστόσο, η Haas και η Toyota πρέπει πρώτα να καταλήξουν σε μια τελική συμφωνία για να διασφαλίσουν ότι η επιστροφή του Ιάπωνα κατασκευαστή στην F1 θα είναι επίσημη.

Η αμερικανική ομάδα έχει μία αξιοσέβαστη σεζόν μέχρι στιγμής και φαίνεται να είναι έτοιμη για το επόμενο βήμα. Μια συνεργασία με την Toyota θα ήταν η ιδανική ευκαιρία. Αν οι συζητήσεις με την Toyota καταλήξουν σε συνεργασία, ο Αμερικανός ιδιοκτήτης Gene Haas και το αφεντικό της ιαπωνικής ομάδας Ayao Komatsu θα αποτελέσουν επίσης ένα ενδιαφέρον δίδυμο.

Και φυσικά όλοι καταβάθος θέλουν να δουν τη Toyota να επιστρέφει στην κατασκευή κινητήρων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης