Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Αφού παραδέχτηκε ότι οι στόχοι της για την ηλεκτροκίνηση ήταν υπερβολικά φιλόδοξοι, η Mercedes ρίχνει τώρα ένα εξωφρενικό ποσό χρημάτων στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σε συνέντευξή του, ο διευθύνων σύμβουλος Ola Källenius δήλωσε ότι οι θερμικοί κινητήρες έχουν μέλλον ακόμα και η εταιρία του επενδύει τεράστια ποσά ώστε να τους κάνει να πληρούν τα αυστηρότερα πρότυπα κανονισμών της Ε.Ε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε επίσης: Η VW παίρνει το 1/3 από τον προϋπολογισμό για την ανάπτυξη EV και τα «ρίχνει» σε θερμικούς κινητήρες

Φέτος, η εταιρία επενδύει 14 δισεκατομμύρια ευρώ μόνο για το τμήμα επιβατικών αυτοκινήτων. Τα κεφάλαια προορίζονται για την “τεχνολογία καύσης υψηλής τεχνολογίας”, αλλά και για την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση. Αν και το σουηδογερμανικό στέλεχος των επιχειρήσεων δεν διευκρίνισε πόσα χρήματα δαπανά η Mercedes για τους θερμικούς κινητήρες αποκλειστικά, παραδέχτηκε ότι είναι “περισσότερα χρήματα από όσα είχαν προγραμματιστεί “.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο στόχος είναι η Mercedes να τροποποιήσει όλους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα κιβώτια ταχυτήτων, για να αποφύγει την καταβολή τεράστιων προστίμων. Ο Källenius ανέφερε ότι οι μελλοντικοί κινητήρες θα είναι σε κάποιο βαθμό ηλεκτροκίνητοι, οπότε περιμένουμε ακόμα περισσότερα υβριδικά στη γκάμα.

Η Mercedes γνωρίζει ότι πρέπει να προσαρμοστεί τώρα που η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν πηγαίνει όπως πολλοί πίστευαν. Πριν από τρία χρόνια, δήλωσε ότι τα plug-in υβριδικά και τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αντιπροσωπεύουν περίπου το 50 τοις εκατό των ετήσιων πωλήσεων μέχρι το 2025. Ωστόσο, αυτό είναι εξαιρετικά απίθανο να συμβεί. Κάποια στιγμή, η εταιρεία δήλωσε μάλιστα ότι θα γίνει πλήρως ηλεκτρική μέχρι το 2030 σε ορισμένες χώρες “όπου οι συνθήκες της αγοράς το επιτρέπουν”.

Η Mercedes διάβασε εκ νέου τις αγορές και επαναπροσανατολίζει τους στόχους της. Τώρα θέλει τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν το ήμισυ των παραδόσεων μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Ο απώτερος στόχος να γίνει ουδέτερη ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2040 δεν έχει αλλάξει, σύμφωνα με τον Källenius.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης