Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Yamaha είναι μία εταιρία που δραστηριοποιείται σε διάφορους τομείς. Άλλοι στο άκουσμα του ονόματος Yamaha θα σκεφτούν μουσικά όργανα, άλλοι μοτοσυκλέτες και άλλοι πισίνες κτλ. Αυτό που λίγοι όμως γνωρίζουν είναι πως η Yamaha ήταν έτοιμη να βάλει στη γραμμή παραγωγής ένα εντυπωσιακό διθέσιο σπορ αμάξι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα πριν το κάνει αυτό, είχε βοηθήσει την Toyota για την κατασκευή του 2000GT το 1960, όπως επίσης είχε βοηθήσει και τη Ford για τον V8 SHO αλλά και με την Lexus για τον V10 που εξοπλίζει το LFA supercar.

Θα ήταν ο αντίπαλος του MX-5 όμως έμεινε σαν μία concept ιδέα που έφτασε μέχρι το στάδιο δοκιμής. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρώτη ιδέα είχε έρθει με το OX99-11 το 1992, όμως λόγω της κρίσης, δεν προχώρησε ποτέ. Η δεύτερη απόπειρα ήρθε το 2013 με το μικροσκοπικό Motiv, όμως ούτε αυτό πήρε το πράσινο φως.

Μερικά χρόνια αργότερα, το Sports Ride παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Αποτελούσε ένα μικρό διθέσιο coupe με βάρος μόλις 750 κιλά, μήκος 3.89μ. πλάτος 1.71μ. και ύψος 1.16μ.

Η παρουσίαση του concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο 2015 δεν ήταν το τέλος της ιστορίας για το αυτοκίνητο της Yamaha. Μεταγενέστερες εικόνες πατέντας ενός διαφορετικού σχεδιασμού, πιθανώς μιας έκδοσης που βρισκόταν πιο κοντά στην παραγωγή, εμφανίστηκαν το 2018. Είχε μια πιο ήπια σχεδίαση και οι απολήξεις της εξάτμισης είχαν εξαφανιστεί, κάτι που οδήγησε τον κόσμο να πιστέψει ότι το Sports Ride είχε μεταμορφωθεί σε EV.

 

Η Yamaha δεν αποκάλυψε ποτέ την ταυτότητα του κινητήρα αν και το υπέβαλλε σε δοκιμές. Δυστυχώς, εγκατέλειψε όλα τα σχέδια εξέλιξης του αυτοκινήτου της το 2019 και το T40 έμεινε στην ιστορία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης