Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Lanzante κάνει πάλι το θαύμα της και για την ακρίβεια θα το κάνει τρεις φορές, μιας και θα κατασκευάσει τρεις τέτοιες Porsche. Μία για κάθε μία από τις 3 νίκες της McLaren στη Formula 1 τη δεκαετία του 1980, ενώ η επίσημη αποκάλυψη – παρουσίαση τους, θα γίνει στο φετινό Φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το δημιούργημα βασίζεται στην Porsche 911 Turbo της γενιάς 930 με την εταιρία να αντικαθιστά τον εργοστασιακό 6κύλινδρο κινητήρα με το V6 μοτέρ (με κλίση 90 μοιρών) που είχε κατασκευάσει η TAG-Porsche και χάρισε τα πρωταθλήματα στη McLaren το 1984,1985,1986.

Η Cosworth επανασχεδίασε και κατασκεύασε τις μονάδες, αναβαθμίζοντας τα έμβολα, τις βαλβίδες και τους εκκεντροφόρους, ενώ εγκατέστησε ελαφρούς υπερσυμπιεστές τιτανίου, τους οποίους πιστοποίησε η McLaren. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης νέο αεροθάλαμο, βελτιωμένη ψύξη και αναβαθμισμένο σύστημα εξάτμισης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοτέρ αποδίδει 650 ίππους και ανεβάζει στροφές μέχρι τις 10.250, ενώ φοράει 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και αγγίζει τελική ταχύτητα 320χλμ./ώρα.

Η δύναμη πέδησης προέρχεται από αναβαθμισμένα ανθρακοκεραμικά φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω, τα οποία κρύβονται πίσω από τις 18 ιντσών ζάντες μαγνησίου και άνθρακα που ντύνονται με λάστιχα Michelin Pilot Sport 4.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός από την αυξημένη ισχύ, μειώθηκε και το  βάρος χρησιμοποιώντας ανθρακονήματα για το καπό, τις πόρτες, τα φτερά, την οροφή, τους προφυλακτήρες και το μπροστινό splitter. Τώρα η ζυγαριά δείχνει μόλις 920 κιλά.

Και το εσωτερικό απογυμνώθηκε για να μειωθεί το  βάρος, καταργώντας τους ηλεκτρικούς καθρέφτες και τα παράθυρα. Ωστόσο, δεν αφαίρεσε όλες τις ανέσεις που θα ήθελε κανείς καθώς ο κατασκευαστής εγκατέστησε ένα ελαφρύ σύστημα κλιματισμού. Οι επιβάτες κάθονται σε ελαφριά καθίσματα Recaro με ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, ενώ ο οδηγός πιάνει ένα σουέτ τιμόνι.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης