Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Golf GTI Clubsport δεν είναι ένα GTI που αποκτά απλά μερικές βελτιώσεις στην ανάρτηση και ένα νέο σήμα. Φοράει νέα μάσκα και αναβαθμισμένους προβολείς στο μπροστινό μέρος, ενώ φωτίζεται και το μεγάλο σήμα της VW στη μάσκα. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια μεγάλη αεροτομή που βρίσκεται πάνω από τα νέα πίσω φώτα και μια πίσω μάσκα παρόμοια με το Golf R, αν και με μονές απολήξεις εξάτμισης στις γωνίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κυκλοφορεί σε νέες ζάντες 19 ιντσών, ενώ προαιρετικά διατίθενται σφυρήλατες ζάντες Warmenau βάρους 7,7 κιλών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μηχανικές αλλαγές είναι ακόμα σε μεγάλο βαθμό ένα μυστήριο, αν και η VW υπόσχεται ότι το Clubsport θα είναι το πιο ισχυρό προσθιοκίνητο GTI από όλα. Τη διαχείριση της ισχύος αναλαμβάνει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ μπροστινό διαφορικό, ενώ προαιρετικά διατίθεται το DCC adaptive chassis control. Υπάρχει επίσης μια ειδική λειτουργία οδήγησης αποκλειστικά για το Clubsport που στοχεύει για γρήγορο γύρο στο Nürburgring.

Αν και δεν γνωρίζουμε πόση ιπποδύναμη βρίσκεται κάτω από το καπό, θα είναι περισσότερη από τους 244 ίππους που έχει σήμερα το GTI. Η VW ανακοίνωσε ένα μοναδικό αγωνιστικό αυτοκίνητο GTI Clubsport 24h που θα αποδίδει 343 ίππους, αλλά δεν περιμένουμε ότι το Clubsport παραγωγής θα φτάσει ένα τόσο υψηλό νούμερο. Όμως σίγουρα μας κάνει να αναρωτιόμαστε πόσο μακριά θα φτάσει η VW με το GTI που είναι εστιασμένο για την πίστα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μία πίστα που δεν επιλέχθηκε τυχαία, καθώς η VW θα βρίσκεται στο Nürburgring για τον 24ωρο αγώνα ADAC, κάνοντας το ντεμπούτο του Clubsport και συμμετέχοντας στον αγώνα Clubsport 24h.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης