Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Xiaomi αν και τεχνολογικός γίγαντας είναι ένας ολοκαίνουργιος παίκτης στον χώρος της αυτοκίνησης. Παρόλα αυτά, το εντυπωσιακό ηλεκτρικό sedan της, SU7, έχει κάνει ήδη πάταγο καθώς ήδη από τα πρώτα 27 λεπτά μετά την παρουσίασή του, έγιναν 50.000 παραγγελίες, με το νούμερο να μεγαλώνει μέρα με τη μέρα.
Το μυστικό του είναι πως προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις σε τιμές χαμηλότερες από την Tesla, έχοντας αντίστοιχο τεχνολογικό χαρακτήρα.
Ένα όμως νέο περιστατικό έρχεται να ταράξει το success story του μοντέλου, καθώς σύμφωνα με τα ξένα μέσα, ένα ολοκαίνουργιο Xiaomi SU7 παρέδωσε πνεύμα μετά από 38χλμ.
Εκεί που ο κ.Wen οδηγούσε το νέο του ηλεκτρικό SU7, ξαφνικά όλα έσβησαν και το όχημα ακινητοποιήθηκε, λίγα δευτ. μετά την εμφάνιση ενός μηνύματος βλάβης στον πίνακα οργάνων.
Ο κ. Wen έμεινε στην άκρη του δρόμου και αναγκάστηκε να καλέσει ένα γερανό για να επιστρέψει το αυτοκίνητο στο κέντρο παράδοσης. Σύμφωνα με πηγές από την Κίνα, το κέντρο διανομής δεν μπόρεσε να διαγνώσει το πρόβλημα και ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη ότι πρέπει να σταλεί πίσω στο εργοστάσιο για να μάθει τι φταίει.
Ο ιδιοκτήτης δεν επιθυμεί την επισκευή του αυτοκινήτου. Αντ’ αυτού, έχει ζητήσει ένα ολοκαίνουργιο SU7. Ωστόσο, αυτό λέγεται ότι είναι αδύνατο, επειδή όλα τα μοντέλα που συναρμολογούνται αυτή τη στιγμή έχουν ήδη κατανεμηθεί στους ιδιοκτήτες τους, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνει νέα παραγγελία. Η Xiaomi φέρεται να συνεργάζεται με τον ιδιοκτήτη για να κανονίσει την πλήρη επιστροφή χρημάτων για το ελαττωματικό όχημα και να αποζημιώσει για τυχόν έξοδα που προέκυψαν.
Η Xiaomi έχει κατασκευάσει λίγο πάνω από 10.000 SU7 από την κυκλοφορία του οχήματος πριν από λίγους μήνες.
Πρόσφατα, η Xiaomi αναγκάστηκε να αναγνωρίσει ότι το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) παύει να λειτουργεί πέρα από τα 135χλμ./ώρα και θα πρέπει να παραμείνει ανενεργό μέχρι να αναπτυχθεί μια ενημέρωση over-the-air.