του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι μία από τις 7 που έχουν σωθεί και παραμένει σε μία κατάσταση όπως ήταν καινούργια αυτή η εμβληματική αγωνιστική μοτοσυκλέτα.
Εάν τυχαίνει να είστε συλλέκτης Ducati που θέλει να προσθέσει ένα σπάνιο κόσμημα στη συλλογή του, θα θελήσετε να την δείτε προσεκτικά, καθώς αυτή η υπέροχη Ducati 750 Imola Desmo του 1972 πρόκειται να βγει σε δημοπρασία μέσω του οίκου δημοπρασιών Gooding & Company.

 

View this post on Instagram

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

A post shared by Gooding & Company (@goodingandcompany)


Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι μία από τις μόλις 8 που κατασκευάστηκαν ποτέ, εκ των οποίων μόνο οι 7 εξακολουθούν να υπάρχουν σήμερα. Και είναι οπωσδήποτε μια σπάνια ευκαιρία να αποκτήσει κάποιος ένα μοναδικό κομμάτι της ιστορίας της μοτοσυκλέτας. Τι ακριβώς κάνει όμως την 750 Imola Desmo τόσο ξεχωριστή; Αυτό που εντυπωσιάζει από την αρχή, είναι ότι η μοτοσυκλέτα διαθέτει μερικές αξιοσημείωτες καινοτομίες που δεν είχαν ξαναεμφανιστεί σε μοτοσυκλέτες της εποχής. Ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα που χρησιμοποίησε το δεσμοδρομικό σύστημα στις βαλβίδες σε κινητήρα V-twin. Ναι, αυτή είναι η δεσμοδρομική γένεση της Ducati και θα μπορούσε να γίνει δική μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός από το Desmo, η 750 Imola ήρθε επίσης με εντυπωσιακά καπάκια κινητήρα sandcast, ελαφριές μπιέλες και στρόφαλο και ένα εντυπωσιακό ασύμμετρο σύστημα εξάτμισης. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, από τις 8 που παράχθηκαν, έχουν απομείνει μόνο 7, και η συγκεκριμένη μονάδα έχει μια αρκετά πλούσια ιστορία ζωής. Στάλθηκε στη Νότια Αφρική το 1973, όπου την οδήγησε ο Errol James στο Νοτιοαφρικανικό TT στο Roy Hesketh Circuit. Μετά το πέρασμά του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αποσύρθηκε και αποθηκεύτηκε στο Vetsak, τον επίσημο εισαγωγέα της Ducati στο Γιοχάνεσμπουργκ. Το 1976, η μοτοσυκλέτα αποκτήθηκε από τον λάτρη της μοτοσυκλέτας John D’Oliveira και τελικά απεστάλη στις ΗΠΑ το 1995, όπου στη συνέχεια αποκτήθηκε από τον σημερινό ιδιοκτήτη της.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η 750 Imola Desmo λέγεται ότι συντηρήθηκε σχολαστικά και διατηρήθηκε σε κατάσταση λειτουργίας, κάτι που είναι αρκετά σπάνιο για μια μοτοσυκλέτα που έχει τόση κληρονομιά. Ακόμη καλύτερα, εξακολουθεί να κινείται και να έχει όλα τα μηχανικά μέρη σαν καινούργια, καθώς και τα περισσότερα από τα αυθεντικά ασημένια και μεταλλικά της χρώματα gelcoat. Φυσικά, ένα διαμάντι μιας μοτοσυκλέτας αυτού του διαμετρήματος θα έχει αρκετά υψηλή τιμή και η Gooding & Company εκτιμά ότι η αξία της κυμαίνεται μεταξύ 600,000 και 700,000 €.

Ο οίκος δημοπρασιών σημειώνει ότι οι εγγραφές για την πώληση είναι πλέον ανοιχτές, οπότε αν θέλει κάποιος να δοκιμάσει τις δυνάμεις του για την απόκτηση αυτής της μοτοσυκλέτας, μπορεί να επισκεφτεί τον επίσημο ιστότοπο της Gooding & Company, καθώς θα βγει στο σφυρί από τις 8 Μαΐου έως 17 Μαΐου 2024.
Ένα κομμάτι της ιστορίας της μοτοσυκλέτας που έχει διασωθεί και που είναι βέβαιο ότι κάθε λάτρης της κλασικής μοτοσυκλέτας θα τη θαυμάσει. Και είναι εκπληκτικό να πιστεύει κανείς ότι μία μοτοσυκλέτα σαν αυτή συνεχίζει να ζει μέχρι σήμερα – και μάλιστα σε κατάσταση λειτουργίας.
Σχεδόν ολόκληρη η σύγχρονη γκάμα της Ducati έχει αυτή τη μοτοσυκλέτα να ευχαριστήσει για την τεχνολογία της, επομένως είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι η αξία αυτής της μοτοσυκλέτας θα συνεχίσει να ανεβαίνει με τα χρόνια και μάλιστα σε έναν κόσμο ηλεκτρικό χωρίς τη λειτουργία του Desmo να αποτελεί μηχανική λύση για αύξηση της ισχύος.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης