Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Stellantis έχει φιλόδοξα σχέδια για να έχει μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα επιβατικών οχημάτων στην Ευρώπη μέχρι το 2030. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο στόχος είναι το 50 τοις εκατό. Αυτή είναι η ουσία του σχεδίου Dare Forward 2030 του ομίλου, και παρά την υποχώρηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ, το πλάνο εξακολουθεί να προχωράει με πλήρη ταχύτητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρία ίσως βάλει θερμικούς κινητήρες σε μοντέλα που αρχικά παρουσιάζονται ως αμιγώς ηλεκτρικά, αν αυτό θέλουν οι αγοραστές.

Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έκθεση της WardsAuto, η οποία αναφέρει την οικονομική διευθύντρια της Stellantis, Natalie Knight, η οποία μιλάει για την ευελιξία κατασκευής οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από ηλεκτρικές πλατφόρμες. Εν ολίγοις, εάν υπάρχει ζήτηση για μια έκδοση ενός EV με θερμικό κινητήρα, η Stellantis είναι ανοιχτή στην κατασκευή του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Δεν θέλω να αγνοήσω το γεγονός ότι θέλουμε να παραμείνουμε κοντά στον καταναλωτή και αν δούμε ότι υπάρχει μια ευκαιρία με τα μοντέλα που παρουσιάσαμε πρώτα ως BEV, θα το εξετάσουμε”, δήλωσε η ίδια, σύμφωνα με το WardsAuto.

Η Stellantis διαθέτει μια νέα μεγάλη σειρά από πλατφόρμες STLA (4) σχεδιασμένες να φιλοξενούν είτε ηλεκτρικά είτε κινητήρια σύνολα εσωτερικής καύσης. Η εταιρεία το βλέπει ως πλεονέκτημα για το μέλλον, και γιατί όχι; Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία στρέφεται από την βενζίνη στο ρεύμα, η ύπαρξη τέτοιας ευελιξίας είναι σίγουρα ένα πλεονέκτημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις EV εξακολουθούν να πηγαίνουν καλά. Τα πράγματα στις ΗΠΑ δεν είναι τόσο ρόδινα, αν και ορισμένα μοντέλα τα πάνε καλύτερα από άλλα. Όμως, το 2030 απέχει μόλις έξι χρόνια και αν η αγορά αυτοκινήτου δεν κάνει μια σημαντική προσαρμογή, οι πολίτες θα μείνουν μετέωροι.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης