Το αποτέλεσμα ενός μακροχρόνιου και εντατικού κοινού προγράμματος ανάπτυξης, που περιελάβανε δοκιμές με ταχύτητες άνω των 300 χλμ/ώρα στην κυκλική πίστα στο Nardò στην Ιταλία καθώς και δοκιμασίες σε θερμοκρασίες -30° στον Βόρειο Πόλο, ήταν λογικό να φέρει σε πέρας μια συμφωνία με πολλές απαιτήσεις. Η Pirelli και η Lamborghini δημιούργησαν από κοινού εξατομικευμένα ελαστικά P Zero 21, 22 και 23 ιντσών, καθώς και ένα ελαστικό Scorpion Winter2, 22 ιντσών, για τη νέα Urus SE που είναι η πρώτη υβριδική έκδοση plug-in του SUV της Lamborghini.
Τα τέσσερα νέα είδη ελαστικών φέρουν όλα το σήμα Elect της Pirelli, το οποίο υποδεικνύει ένα πακέτο τεχνολογιών που βελτιώνει τα χαρακτηριστικά των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Η κατασκευή, το πέλμα και οι ενώσεις αυτών των νέων ελαστικών έχουν βελτιστοποιηθεί για να αντέχουν τις υψηλές απαιτήσεις ροπής του Urus SE, καθώς και να υποστηρίζουν το βάρος του, να μειώνουν το θόρυβο του δρόμου και να βελτιώνουν τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας χάρη στη μείωση της αντίστασης κύλισης.
Ένα P ZERO σε τρείς διαστάσεις
Τα τρία νέα ελαστικά Pirelli P Zero για τη νέα Lamborghini Urus SE σχεδιάστηκαν για να ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες απαιτήσεις και χαρακτηριστικά της. Ενώ η έκδοση 21 ιντσών επικεντρώνεται στην άνεση, η έκδοση 23 ιντσών είναι προσανατολισμένη ως προς την απόδοση.
Για να ταιριάζουν με το αθλητικό στυλ οδήγησης του αυτοκινήτου, η Pirelli και η Lamborghini έχουν εργαστεί αμφότερες για την προώθηση μιας ακριβούς, αποκριτικής και στιβαρής αίσθησης στο τιμόνι, τόσο στην καθημερινή οδήγηση όσο και αυτή στην πίστα. Χάρη στο προφίλ και υλικά που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για να αντέχουν τις υψηλές δυνάμεις που ασκούνται στην Urus, η υπερθέρμανση και η τριβή του ελαστικού ελαχιστοποιούνται, σημαίνοντας ότι ακόμη και ακραίες τεχνικές οδήγησης όπως το drifting είναι δυνατές.
Επιπλέον, η χρήση γόμας που δεν είναι ευαίσθητη στις αλλαγές της θερμοκρασίας καθιστά ομαλή τη συμπεριφορά των ελαστικών P Zero της Lamborghini Urus SE, σε μια ευρεία γκάμα συνθηκών, ακόμη και στο βρεγμένο. Οι μηχανικοί της Pirelli επίσης ζητήθηκαν να εξασφαλίσουν μια άνετη οδηγική εμπειρία και χαμηλή αντίσταση κύλισης, προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση.
Για χαμηλές θερμοκρασίες
Το Scorpion Winter 2 είναι η πιο πρόσφατη αναβάθμιση του χειμερινού ελαστικού που σχεδιάστηκε από την Pirelli για αυτοκίνητα SUV. Η τρισδιάστατη δομή του πέλματος, στην οποία οι λεπτές σχισμές σχηματίζουν ένα ζιγκ-ζαγκ σχέδιο όσο το ελαστικό φθείρεται, το καθιστά αποτελεσματικό καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του και εγγυάται ασφάλεια σε χαμηλές θερμοκρασίες: ειδικά στο χιόνι. Για τη Lamborghini Urus SE, το τμήμα R&D της Pirelli επικεντρώθηκε ιδιαίτερα στα υλικά, προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη πρόσφυση χάρη σε μία ειδική γόμα που δοκιμάστηκε στον Αρκτικό Κύκλο. Αυτή η γόμα, που αποδίδει εξαιρετικά στο ξηρό, είναι επίσης υψηλά ευέλικτο σε χαμηλές θερμοκρασίες, προσφέροντας εξαιρετική πρόσφυση σε ολισθηρές επιφάνειες.