Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Σύμφωνα με πολλούς, τα κάμπριο αμαξώματα σιγά σιγά «πεθαίνουν». Η Maserati όμως ξέρει ότι απευθύνεται σε ειδικό κοινό και για αυτό το λόγο μόλις παρουσίασε την ανοικτή και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση GranCabrio Folgore.
Το σύνολο είναι εντυπωσιακό από κάθε άποψη, τεχνική, αισθητική και τεχνολογική
Όσον αφορά το πρώτο τομέα, το μοντέλο εξοπλίζεται με 3 ηλεκτροκινητήρες, με τους δύο να είναι πίσω και τον έναν μπροστά. Η συνολική ισχύς είναι στους 761 ίππους και τα 1.350 Nm ροπής, όμως με την ενεργοποίηση της λειτουργίας MaxBoost, μπορεί να φτάσει και τους 830.
Η μπαταρία με τη σειρά της έχει εντυπωσιακή χωρητικότητα στα 92.5 kWh και είναι τοποθετημένη στο πάτωμα σε σχήμα «T», προσφέροντας μέχρι και 447χλμ. αυτονομίας. Μάλιστα σε ταχυφορτιστή 270 kW, η μπαταρία αποκτά 100 χιλιόμετρα αυτονομίας μέσα σε μόλις 5 λεπτά φόρτισης.
Μάλιστα η Maserati φαίνεται να αμφιβάλλει για τη διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης που μπορούν να υποστηρίξουν την αρχιτεκτονική 800 βολτ της GranCabrio Folgore. Ως εκ τούτου, διαθέτει ένα ενσωματωμένο “DC Booster”, το οποίο είναι ένας μετατροπέας DC-DC ικανός να μετατρέψει τη χαμηλότερη τάση από έναν παλαιότερο φορτιστή στα 800 και πλέον βολτ που είναι απαραίτητα για τη φόρτιση της Folgore. Εάν αξιοποιηθεί αυτό το σύστημα, μπορεί να φορτίσει στα 50kW.
Στηριζόμενη σε διπλά ψαλίδια εμπρός και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, η GranCabrio Folgore διαθέτει όλες τις πολυτελείς ρυθμίσεις που θα περιμένατε. Έως και 16 ηχεία στο ηχοσύστημα, ειδικά συστήματα θέρμανσης που τοποθετούνται στο κάθισμα και φυσάνε στο λαιμό κάθε επιβάτη και ένα εσωτερικό που ταιριάζει στην εξαψήφια τιμή του οχήματος.
Το ακριβές κόστος του αυτοκινήτου, καθώς και το πότε θα φτάσει στους αντιπροσώπους, δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.