Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Εχθές το βράδυ, η Alfa Romeo αποκάλυψε και επίσημα το νέο της μικρό SUV, τη Milano. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο το οποίο έρχεται να τοποθετηθεί στη βάση της ιταλικής γκάμας και παράλληλα να γράψει ιστορία, καθώς είναι το πρώτο ηλεκτρικό στα χρονικά της Alfa Romeo. Βέβαια θα προσφέρεται και σε ήπια υβριδική μορφή. Ας δούμε τις λεπτομέρειες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βασίζεται στην πλατφόρμα CMP, όπως και τα Fiat 600 και Jeep Avenger

Η νέα Alfa Romeo Milano διαθέτει μήκος 4.170 χλστ. πλάτος1.780 χλστ. και ύψος 1.500 χλστ. Σχεδιαστικά φέρνει κάτι το εντελώς καινούργιο μιας και δεν θυμίζει σε τίποτα τα ομόσταυλα μοντέλα Tonale και Stelvio. Πιο συγκεκριμένα, τα μπροστινά LED φώτα ημέρας έχουν διακεκομμένη «υπογραφή» ενώ ξεχωρίζει και η νέα γρίλια με το έμβλημα της εταιρείας να δεσπόζει στη μέση και το λογότυπο να βρίσκεται μόνο του πάνω στο καπό. Πιο χαμηλά η εικόνα είναι πιο σπορτίφ με μεγάλη εισαγωγή αέρα, ενώ υπάρχει και αντίθεση μεταξύ των πλαισίων των παραθύρων και των καθρεφτών, με το υπόλοιπο αμάξωμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πίσω μέρος υπάρχει μία μεγάλη φάση η οποία διατρέχει όλο το πλάτος και «στεγάζει» τα πίσω φωτιστικά σώματα. Υπάρχει και μία διακριτική αεροτομή η οποία τοποθετείται πάνω από το εξαγωνικό παρμπρίζ.

Δύο οθόνες και σπορ αύρα στο εσωτερικό

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εικόνα στο εσωτερικό είναι και hi-tech αλλά και σπορ. Πιο συγκεκριμένα υπάρχουν δύο οθόνες, η μία 10.25 ιντσών λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και άλλη μία ομοίου μεγέθους στο κέντρο του ταμπλό που φιλοξενεί το σύστημα infotainment.  Στο (προαιρετικό) σπορ πακέτο υπάρχουν καθίσματα Sabelt ντυμένα με αλκαντάρα, δερμάτινο τιμόνι αλλά και ταπετσαρία από βινύλιο.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι μεγάλος με πολλά συστήματα υποβοήθησης ADAS, επιπέδου δύο, ενώ όσον αφορά τους χώρους, η Milano μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες έχοντας και πορτπαγκάζ 400λτ.

Δύο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις και μία ήπια υβριδική

Η Alfa Romeo Milano είναι το μοντέλο που αναλαμβάνει την ομαλή ηλεκτρική μετάβαση της εταιρίας. Η βασική ηλεκτρική έκδοση αποδίδει 156 ίππους, έχοντας μπαταρία 54 kWh και αυτονομία στα 410χλμ. Η ισχυρότερη ηλεκτρική έκδοση Veloce θα αποδίδει 240 άλογα. Σύμφωνα με την εταιρία, η μπαταρία μπορεί σε λιγότερο από 30 λεπτά να φορτίσει από το 10 στο 80% σε ταχυφορτιστή 100 KW.

Η ήπια υβριδική έκδοση έρχεται με τον 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1.2λτ. ο οποίος συνεργάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V, με τον ηλεκτροκινητήρα να είναι τοποθετημένος στο 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Η ιπποδύναμη είναι στα 136 άλογα ενώ θα υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση.

Θα προσφέρεται στα εξής τέσσερα πακέτα εξοπλισμού: Techno – Premium – Sport – Speciale, ενώ θα κατασκευάζεται στην Πολωνία.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης