Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιεύματα του BMW Blog, η γερμανική εταιρία έχει αποφασίσει να μην προσφέρει νέα γενιά στη Z4, στη Σειρά 8 (Coupe και Cabrio) αλλά και στη Σειρά 4.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με την έκθεση που επικαλείται το BMW Blog, δεν υπάρχουν σχέδια για την ανάπτυξη νέας γενιάς Σειράς 4 με βάση την αρχιτεκτονική CLAR, η οποία χρησιμοποιείται για τα βενζινοκίνητα μοντέλα. Φυσικά αυτή η απόφαση συμπαρασέρνει και την M4, όμως υπάρχει ηλεκτρικό φως στο βάθος.

Η τωρινή γενιά της Σειράς 4 θα ολοκληρώσει τον κύκλο της μέχρι και το 2028, όταν και έχει ορισθεί το τέλος της παραγωγής. Θα συνεχίσει όμως να υπάρχει ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο καθώς μία i4 Coupe και Covertible, που θα βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα Neue Klasse, πρόκειται να κάνει την εμφάνιση της την ίδια περίοδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με πιο απλά λόγια, όλα δείχνουν πως η επόμενη 4άρα θα είναι αμιγώς ηλεκτρική και θα συγχρονιστεί με το τέλος παραγωγής της τωρινής γενιάς, δηλαδή περίπου το 2028.

Να ξαναπούμε πως δεν υπάρχει ακόμα επίσημη ανακοίνωση από την BMW, όμως τα νούμερα των πωλήσεων για την Σειρά 4 σε συνδυασμό με το «all in» της εταιρίας στα νέας γενιάς ηλεκτρικά μοντέλα με τη Neue Klasse αρχιτεκτονική, δείχνουν πως το BMW Blog πιθανότατα έχει δίκιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η απουσία πλάνου για μελέτη νέας γενιάς Σειράς 4 με θερμικό κινητήρα δείχνει το τέλος του μοντέλου, το οποίο θα πάρει μαζί του και την θρυλική M4.

Η νέα ηλεκτρική εποχή έρχεται και θα φέρει μαζί της ηλεκτρικές εκδόσεις επιδόσεως με ακραίες ιπποδυνάμεις και τελευταίας γενιάς τεχνολογίες. Το στοίχημα των εταιριών είναι να διατηρήσουν αυτούσιο το ζωηρό σπορ DNA στην «ήσυχη» εποχή των EVs αλλά φυσικά και τον ήχο, που είναι η μισή απόλαυση στην οδήγηση ενός fun to drive αυτοκινήτου.

Πάντως πιστεύουμε πως εάν μία εταιρία έχει τον τρόπο να πετύχει κάτι τέτοιο, αυτή είναι η BMW.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης