του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πιο πρόσφατο μοντέλο της LiveWire είναι μία κομψή αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα εμπνευσμένη από την cruiser κατηγορία και έχει ενδιαφέρον.
Η αμιγώς ηλεκτρική μάρκα LiveWire της Harley-Davidson θέλει περισσότερους ανθρώπους στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, όπως θα περίμενε κανείς και μόλις παρουσίασε την τρίτη της ολοκαίνουργια S2 Mulholland. Η μοτοσυκλέτα είναι εμπνευσμένη από τα μοντέλα cruiser και θέλει να δελεάσει το κοινό που λατρεύει τα μπαρ, κοιτάζοντας τις προδιαγραφές της, κάτι που θα μπορούσε κάλλιστα να κάνει ακριβώς με αυτό το μοντέλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μοτοσυκλέτα επικεντρώνεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα S2 της LiveWire, χρησιμοποιώντας μια μπαταρία 10.5 kWh και ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 84 ίππους και 263 Nm ροπής, δίνοντας επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3.3 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία ποικίλλει ανάλογα με το τη χρήση, καθώς στην πόλη, θα φτάσει περίπου 194.7 χλμ. ανά φόρτιση, ενώ η αυτονομία στον αυτοκινητόδρομο μειώνεται όσο αυξάνεται η ταχύτητα.

Δεν είναι μια μοτοσυκλέτα περιήγησης μεγάλων αποστάσεων, ωστόσο, διαθέτει είτε τη φόρτιση επιπέδου 1, είτε 2, η οποία μπορεί είτε να φορτίσει από 20-80% σε 5.9 ώρες ή 78 λεπτά αντίστοιχα. Και οι δύο χρόνοι φόρτισης είναι αρκετά τυπικοί στη βιομηχανία μοτοσυκλέτας EV, αν και πρέπει να βελτιωθούν κατά μεγάλο ποσοστό στο μέλλον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χρησιμοποιώντας ένα μεγάλο τιμόνι τοποθετημένο ψηλότερα και πιο μακριά πίσω, επιτρέπει στον αναβάτη να κάθεται με πιο όρθια θέση οδήγησης. Έτσι η S2 Mullholland μοιάζει περισσότερο με Harley παρά με τις πιο σπορ μοτοσυκλέτες. Ωστόσο, ενώ η LiveWire ωθεί την πλατφόρμα S2 σε νέες αγορές, η εταιρεία εξακολουθεί να προσπαθεί να έχει επίγνωση των περιβαλλοντικών της επιπτώσεων, καθώς και των οικολογικών ανησυχιών των πελατών της. Ως εκ τούτου, η Mulholland θα είναι η πρώτη από τις μοτοσυκλέτες της μάρκας που θα προσφέρει βιοσύνθετα υλικά CAP Hemp στα μπροστινά και πίσω φτερά της, ενώ το κάλυμμα του ψυγείου και τα καλώδια είναι κατασκευασμένα από Hylon® Ocean, τα οποία είναι κατασκευασμένα από «δίχτυα ψαρέματος ωκεανού που απορρίπτονται», ενώ καθώς και για τη σέλα χρησιμοποιείται σιλικόνη χωρίς πετρέλαιο που είναι ανακυκλώσιμη αντί για δέρμα ή βινύλιο.

Στους πελάτες θα προσφερθούν τρεις χρωματισμοί, Liquid Black/Black, Liquid Black/Red και μια έκδοση χωρίς βαφή που ονομάζεται Lunar White. Η εταιρεία δηλώνει ότι η μοτοσυκλέτα είναι τώρα διαθέσιμη για την αγορά των ΗΠΑ και του Καναδά. Όσο για την τιμή, είναι περίπου 14,700 €, μία τιμή που είναι έξω από τη σφαίρα της πραγματικότητας, αλλά περιμένουμε να δούμε και στην Ευρώπη αν εισαχθεί και η τιμή δικαιολογεί τη χρήση ανακυκλώσιμων υλικών που είναι κάτι καλό για το περιβάλλον και μακάρι σε αυτό να την μιμηθούν και άλλοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών. Άλλωστε αν όλοι βάζουν το λιθαράκι τους, τότε η βιωσιμότητα του πλανήτη θα προχωράει με έργα και όχι μόνο με ευχολόγια…

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης