Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το περσινό αυτοκίνητο ασφαλείας της Formula 1, η Aston Martin Vantage, ήταν αργό σαν χελώνα, σύμφωνα με τον πρωταθλητή Max Verstappen που παραπονέθηκε αρκετές φορές για τις χαμηλές του ταχύτητες σε καθεστώς Safety Car.. Η Aston Martin αντιμετωπίζει τώρα αυτή την «έλλειψη ρυθμού» με το μοντέλο νέας γενιάς, το οποίο αποκτά μια τεράστια αύξηση στην απόδοση κατά 153 ίππους φτάνοντας τους εντυπωσιακούς 656. Θα το δούμε το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας το 2024, δίπλα στην DBX707 F1 Medical Car.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με βοηθό την αεροδυναμική

Σε σύγκριση με τη Vantage που παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα, η ειδική έκδοση για τον ρόλο F1 Safety Car, έχει ένα εμφανές μπροστινό splitter και μια ογκώδη πίσω αεροτομή. Όλα αυτά τα στοιχεία αποτελούν μέρος ενός πιο ολοκληρωμένου αεροδυναμικού κιτ που περιλαμβάνει επίσης ένα τροποποιημένο υποδάπεδο για καλύτερη ροή του αέρα. Είναι ενδιαφέρον ότι ακόμη και η μπάρα φώτων που είναι τοποθετημένη στην οροφή έχει αναδιαμορφωθεί για καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αλλαγές και στο εσωτερικό

Φυσικά αρκετές αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό όπου α στάνταρ καθίσματα έδωσαν τη θέση τους σε ένα ζευγάρι μπάκετ καθισμάτων Recaro Pole Position με αγωνιστικές ζώνες για τον οδηγό Bernd Mayländer και τον συνοδηγό του. Η Aston Martin βελτίωσε την κεντρική κονσόλα για να φιλοξενήσει μια πληθώρα κουμπιών για τους διακόπτες που είναι συνδεδεμένοι με τα υποχρεωτικά συστήματα της FIA.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπάρχουν επίσης μερικές οθόνες στην πλευρά του συνοδηγού που δείχνουν πού βρίσκονται όλα τα αυτοκίνητα στην πίστα, μαζί με τους ζωντανούς χρόνους γύρου και την εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας.

Από το 2021, η Aston Martin και η Mercedes μοιράζονται τα καθήκοντα του F1 Safety Car, με την τελευταία να παρέχει το AMG GT Black Series. Παρόλο που η νέα Vantage είναι πιο ισχυρή από πριν, το γερμανικό supercar εξακολουθεί να έχει το προβάδισμα, αφού διαθέτει 720 ίππους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης