Οι Κινέζοι μεγαλώνουν διαρκώς το ποσοστό τους στο χώρο της αυτοκίνησης πρώτον με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δεύτερον με τα υπερσύγχρονα λογισμικά τους που διαρκώς τα εξελίσσουν. Για να σας θυμίσουμε λίγο την ιστορία, πρώτη κινέζικη εταιρία στην Ελλάδα ήταν η BYD που εκπροσωπείται από την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ. Ξεκίνησε με ελαφρώς επαγγελματικά αυτοκίνητα. Σύντομα θα δούμε και τα Ι.Χ αυτοκίνητα της BYD.

Ακολούθησε ο κινεζικός κολοσσός Saic Motor που αντιπροσωπεύει τα αυτοκίνητα MG. Οι Κινέζοι παίρνοντας από τους Βρετανούς -που δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό της εξέλιξης -τη θρυλική εταιρία της MG έκαναν «Roua Mat» στην παγκόσμια αγορά. Η MG στην Ελλάδα εκπροσωπείται από τον Όμιλο Συγγελίδη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά εμφανίσθηκε η εταιρία Seres που έχει κυρίως μεγάλα Ι.Χ και εκπροσωπείται από την Spanos Α.Ε. Ήδη παρουσιάσθηκε το Seres 5, ένα ηλεκτρικό premium Sport SUV.

Σύντομα θα μάθετε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Lynk & Co που ανήκει στον Όμιλο Geely και ήδη έκανε «απόβαση» στην Ευρώπη.

Υπάρχει και η Great Wall. Ένας άλλος μεγάλος κολοσσός που ήδη εξάγει από Ι.Χ μέχρι και αγροτικά αυτοκίνητα. Οι πληροφορίες λένε ότι πολύ κοντά στη συμφωνία βρίσκεται Έλληνας επιχειρηματίας που έχει κάτω από την ομπρέλα του Ομίλου του πολλές άλλες ευρωπαϊκές φίρμες στο χώρο του αυτοκινήτου. Αναμένουμε ανακοινώσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο χώρο των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποκλειστικά για δύο άτομα είδαμε πρόσφατα τα κινέζικα Yoyo της XEV.

Αναβρασμός … Αλήθεια τι γίνεται με τις υποδομές μας; Οι υποσχέσεις πολλές. Θα γεμίζουμε με σταθμούς φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πότε όμως θα πούμε ότι υπάρχει ο σωστός αριθμός από σταθμούς ,για να μην ταλαιπωρούνται οι κάτοχοι των αυτοκινήτων που δεν μολύνουν την ατμόσφαιρα. Άγνωστο…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ας δούμε τι γίνεται με τις ταξινομήσεις των καινούργιων Ι.Χ που σημείωσαν νέο ρεκόρ. Ο Ιανουάριος έκλεισε με +21,2%. Ταξινομήθηκαν 12.762 Ι.Χ έναντι του Ιανουαρίου (2023) όπου είχαν ταξινομηθεί 10.532 Ι.Χ. Και πέρυσι οι ταξινομήσεις ήταν πολύ καλύτερες σε σχέση με αυτές του 2022. Πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι οι Έλληνες αντιπρόσωποι. Καιρός είναι να αρχίσουν τις προσφορές.

Ένα από τα πιο ελκυστικά προγράμματα είναι αυτό που έκανε η Opel για το Corsa. Το  πρόγραμμα «Απόσυρσης & Ανταλλαγή» δούλεψε ικανοποιητικά. Βέβαια μεγάλο ρόλο παίζει και το αυτοκίνητο. Το Corsa είναι όμορφο, δυνατό και ασφαλές αυτοκίνητο. Οι αποδοτικοί κινητήρες βενζίνης αλλά και το αμιγώς ηλεκτρικό Corsa Electric κέρδισαν στην ελληνική αγορά για το 2023, την 1η θέση των πωλήσεων ανεξαρτήτως κατηγορίας. Και η χρονιά που διανύουμε θα είναι ακόμη καλύτερη για το Corsa αφού σύντομα έρχεται το υβριδικό σύστημα κίνησης 48V. Μέσα σε όλα τα άλλα προστέθηκε και το  “Yes, of Corsa!”. Θα θυμόσαστε. Συνδυάστηκε με τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.

H Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. με αφορμή τον εορτασμό των 100 χρόνων από την ίδρυσή της δίνει σε επετειακή προσφορά 100 Juke Hybrid. Οι 100 πρώτοι πελάτες θα αποκτήσουν το Juke Hybrid επί του ισχύοντος τιμοκαταλόγου με έκπτωση 6.000 ευρώ. Τα 100 Juke θα διατεθούν στην τελική τιμή των 25.900 ευρώ για την έκδοση N-Connecta και αντίστοιχα στην τελική τιμή των 29.900 ευρώ για την έκδοση Techna!

Καλό ακούγεται αυτό αλλά γιατί μόνο για την Αστυπάλαια. Με νέα τροποποίηση Κοινής Υπουργικής Απόφασης, που υπεγράφη  από τα συναρμόδια Υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών,  Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και λόγω του έντονου ενδιαφέροντος, δόθηκε παράταση στη δυνατότητας ένταξης στη δράση e-Astypalea έως τις 31/12/2024 και των πληρωμών ως τις 31/12/2025. Με την ίδια ΚΥΑ, που αφορά στη δράση e-Astypalea, αυξήθηκε σημαντικά το ποσό επιδότησης για απόσυρση παλιού επαγγελματικού οχήματος από τις 3.000 € στις 10.000 €, όταν αυτή συνδυάζεται παράλληλα με την αγορά νέου ηλεκτρικού οχήματος. Η αγορά επαγγελματικού ηλεκτρικού οχήματος επιδοτείται ήδη με 12.000 €, οπότε σε συνδυασμό με το ποσό της απόσυρσης, η συνολική επιδότηση στην Αστυπάλαια ανέρχεται πλέον στις 22.000 €.

Τη νέα προωθητική ενέργεια για το Born, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της CUPRA έθεσε σε ισχύ η ΤΕΧΝΟΚΑΡ Μ.Α.Ε.Ε. Σε συνδυασμό με την παράταση ισχύος του προγράμματος «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ 2» οι τιμές είναι δελεαστικές. To CUPRA Born το συναντάμε με τρεις διαφορετικούς συνδυασμούς μπαταρίας-απόδοσης, με την απόλυτη επιλογή να είναι η έκδοση e- boost με 231HP. Σε συνδυασμό με την παράταση ισχύος του προγράμματος «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ 2», προσφέρει όφελος από 1.000€ έως 2.600€ ανάλογα με την έκδοση ενώ οι τιμές της γκάμας του Born ξεκινούν πλέον από 32.900€ .

Όταν μιλάμε για σεβασμό το εννοούμε. Άλλωστε για αυτό υπάρχουν και οι σχετικές σημάνσεις. Για να τις βλέπουν οδηγοί και να πειθαρχούν. Για παράδειγμα εδώ βλέπουμε δυο αυτοκίνητα που δεν είναι ούτε ηλεκτρικά ούτε plug in. Ωστόσο και τα δυο Ι.Χ είναι σταθμευμένα εκεί που οι θέσεις απευθύνονται αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Υπάρχει και το πράσινο στο δάπεδο που ξεχωρίζει. Προσέξτε ότι το Ι.Χ (δεξιά) έπιασε και τη μισή θέση από το χώρο που είναι αποκλειστικά για εγκύους. Λεπτομέρειες θα πείτε…

Σε παγκόσμιο επίπεδο η Peugeot το 2023 έκλεισε με +6% σε σχέση με το 2022. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Peugeot το 2023 ταξινόμησε 1.124.268  αυτοκίνητα δηλαδή το 2023 είχε αύξηση +6% αύξηση σε σχέση με το 2022. Σύμφωνα με την εταιρία η συνεχής διεθνοποίηση των πωλήσεων εκτός της EU29 ήταν 28.2% διείσδυση στις παγκόσμιες πωλήσεις, που σημαίνει +0.8% αύξηση έναντι του 2022. Μάλιστα παρουσίασε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς των τελευταίων 15 ετών σε 17 χώρες.

Από την 1η Φεβρουαρίου, η Τζίνα Ρουμπάκου ανέλαβε Corporate Communications Manager στην Inchcape Hellas. Πριν εγκατασταθεί στην Toyota εργαζόταν στη φαρμακευτική εταιρεία Novo Nordisk Hellas, ως Communications & Public Affairs Manager. Έχει εμπειρία στον χώρο επικοινωνίας, για περισσότερα από 18 χρόνια με σημαντικότερους σταθμούς τις Συμβουλευτικές Εταιρείες Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων Asset Ogilvy PR, Weber Shandwick και V&O Communication. Είναι απόφοιτος Communications από το Deree – The American College of Greece. Καλή της επιτυχία στη νέα της θέση. Μια θέση που κατείχε η Μαρία Ηλιοπούλου η οποία αποχώρησε οικειοθελώς.

Με την καθιερωμένη κοπή της πίτας, ξεκίνησε η Α.Λ.Α.Κορινθίας τις δραστηριότητες της για την νέα χρονιά. Μέλη , φίλοι και αθλητές της λέσχης βρέθηκαν όλοι μαζί στο πάντα φιλόξενο Επιμελητήριο Κορινθίας το Σάββατο 10/2/2024 .Την πίτα έκοψε ο Δήμαρχος Κορινθίων Νίκος Σταυρέλης , ενώ από πλευράς του Δήμου Κορινθιών παρόντες ήταν οι Γιώργος Παπαβενετίου ( Προέδρος του Δ.Σ) , ο Κώστας Δημάκος ( Αντιδήμαρχος Αθλητισμού) και ο Δημοτικός Σύμβουλος Σταυρος Δανιήλ .

Για 17η συνεχόμενη φορά οι συντελεστές του περιοδικού MOTOGP WORLD έκοψαν την πίτα για τη νέα χρονιά που ξεκίνησε. Από τους βασικούς συντελεστές της μοναδικής στον κόσμο έκδοσης με το όνομα του MotoGP (μετά από σχετική άδεια) στον τίτλο της, βρέθηκαν οι Δημήτρης Διατσίδης, Θέπη Καούρου, Μπάμπης Κελάφης, Κυριάκος Αντωνίου, ενώ οι συνεργάτες του περιοδικού Νίκος Σαρδέλης, Αντώνης Καλαμάρας, Γιώργος Κελάφης πήραν το κομμάτι τους, όπως και ο Guest Star Μπάμπης Στόκας που συχνά οδηγεί κάποιες από τις μοτοσυκλέτες των δοκιμών. Το φλουρί έπεσε στον Κυριάκο Αντωνίου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης