Έχουμε συνηθίσει οι custom κατασκευές να αφορούν μεγάλες σε κυβισμό και ακριβές μοτοσυκλέτες, συνήθως Cruiser ή Cafe Racer, άλλα η Ταϊλανδέζικη K-Speed ξεκίνησε από τα μικρά άλλα εμπορικά επιτυχημένα, ειδικά στις αγορές της Ασίας, παπάκια (cub).
Μπορεί στη συνέχεια να επεκτάθηκε και σε πιο παραδοσιακά για customizing εργοστάσια όπως η Harley Davidson, η Triumph, η BMW, η Royal Enfield και οι Honda άλλα ακόμη και σήμερα ορισμένα από τα σπέσιαλ μοντέλα της έχουν σαν βάση μικρές μοτοσυκλέτες.
Η τελευταία δημιουργία του Eak Tanadit, ιδιοκτήτη και σχεδιαστή της K-Speed, η Sergeand Scrambler ,έχει σαν βάση την μικρή heritage Yamaha XSR που στην τοπική αγορά είναι διαθέσιμη με κινητήρα 155 κ.εκ.
Η XSR 125 – 155 βασίζεται στην Yamaha R125 – 155, την επιτυχημένη μίνι sportbike της Yamaha που μαζί με τα MT125-155 και την XSR συναρμολογούντε σε μεγάλο βαθμό στο εργοστάσιο της Yamaha στην Ταϊλάνδη.
Έχοντας σαν βάση την σπορ R125-155 η XSR ξεκινάει με ορισμένα πολύ δυνατά τεχνικά στοιχεία όπως το πλαίσιο Delta Box, το USD μπροστινό σύστημα και ένα εξαιρετικά εξελιγμένο κινητήρα με εκκεντροφόρο μεταβλητού χρονισμού (VVA) και απόδοση 20 ίππων.
Η ιδέα ήταν η δημιουργία μιας μικρής scrambler σε λιτό – στρατιωτικό στυλ, κάτι που μπορεί να δείχνει απλό και εύκολο άλλα τελικά χρειάστηκε αρκετή έμπνευση και περισσότερη δουλεία για να δείχνει και να είναι όμορφή και λειτουργική.
Βλέποντας τις φωτογραφίες της Sergeand Scrambler θα λέγαμε πραγματικά αξίζει το κόπο!