Το μοντέλο της Opel που κατέκτησε την 1η θέση στην ελληνική αγορά, την 1ο θέση στις εταιρικές πωλήσεις, ανεξαρτήτως κατηγορίας και τη 2η θέση στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του είναι το Corsa. Με αυτό το μοντέλο η Γερμανική εταιρεία σκαρφάλωσε στη 2η θέση των πωλήσεων επιβατικών, διπλασιάζοντας τις ταξινομήσεις της σε σχέση με το 2022 και κατακτώντας μερίδιο αγοράς 7,7%. Επίσης κατέκτησε την 1η θέση των εταιρικών πωλήσεων. Πολύ καλά στις ταξινομήσεις, στην κατηγορία των B SUV, είχαν  τα Mokka και τα Crossland.

Η εμπορική επιτυχία της Opel οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό, στο Opel Corsa. Το Γερμανικό supermini στέφθηκε πρωταθλητής για το 2023, κατακτώντας την 1η θέση των πωλήσεων, τόσο στην κατηγορία του, όσο και στο σύνολο της αγοράς, υπερδιπλασιάζοντας τις ταξινομήσεις του σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα, το Corsa διατήρησε σταθερά την 1η θέση καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία φορά που βρέθηκε στην κορυφή της αγοράς ήταν το 2012. Επιπλέον, το Corsa αναδείχτηκε ως το αγαπημένο μοντέλο των εταιρειών, κατακτώντας την 1η θέση και στις εταιρικές πωλήσεις, ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Σημαντικό είναι πως 1 στα 4 εταιρικά οχήματα που ταξινομήθηκαν μέσα στο 2023, ήταν Corsa. Τέλος, το Corsa-e κατέκτησε τη 2η θέση στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην κατηγορία του, επιτυγχάνοντας εντυπωσιακή αύξηση ταξινομήσεων κατά 1.812,3%!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Στα εμπορικά αποτελέσματα της Opel κατά το 2023 σημαντική ήταν και η συνεισφορά των Crossland και Mokka. Τα δύο μοντέλα κατέκτησαν, συνδυαστικά, μερίδιο 9,5% στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των B SUV, με το Crossland να επιτυγχάνει σημαντική αύξηση ταξινομήσεων κατά 84,1% συγκριτικά με το 2022. Αντίστοιχα, το Mokka υπερδιπλασίασε τις ταξινομήσεις του σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά την αγορά των Επαγγελματικών Οχημάτων, και εδώ η Opel σημείωσε σημαντική αύξηση στις ταξινομήσεις. Τα Γερμανικά πολυεργαλεία Combo, Vivaro και Movano, χάρη στην ποιότητα κατασκευής και την πρακτικότητά τους και υποστηριζόμενα από το ελκυστικό εμπορικό πρόγραμμα 3-4-5-6, απέφεραν στην Opel μερίδιο αγοράς 9,1% στην κατηγορία των κλειστών φορτηγών (37,6% αύξηση συγκριτικά με το 2022). Επιπλέον, η Opel κατέκτησε τη 2η θέση στην κατηγορία των ηλεκτρικών κλειστών φορτηγών, επιτυγχάνοντας μερίδιο 20,9%, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη των επαγγελματιών στα μοντέλα της Γερμανικής εταιρείας.

Η Opel στοχεύει σε πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ελληνική αγορά και για το 2024. Το νέο Corsa βρίσκεται ήδη στις Εκθέσεις Opel σε όλη την Ελλάδα. Το best seller της Ελληνικής αγοράς, σημαντικά ανανεωμένο, έχει κερδίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού, χάρη στην τολμηρή σχεδίασή του, το πλήρως ψηφιοποιημένο cockpit, το πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών που προσφέρει, αλλά και την ολοκληρωμένη γκάμα κινητήριων συνόλων, στην οποία σύντομα θα προστεθούν υβριδικές εκδόσεις, καθώς και το αμιγώς ηλεκτρικό Corsa Electric.

Σύντομα, αναμένεται επί ελληνικού εδάφους και η πρόταση της Opel στον τομέα της μικροκινητικότητας με το Rocks Electric, ένα διθέσιο όχημα που χρησιμοποιεί αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια, χωρίς εκπομπές ρύπων και σχεδόν αθόρυβα, αποτελώντας έτσι την ιδανική λύση για καθημερινές μετακινήσεις με σεβασμό προς το περιβάλλον.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης