Η νέα ηλεκτρική Porsche Taycan προ παραγωγής βρίσκεται στο στάδιο των τελικών δοκιμών. Ο  οδηγός ανάπτυξης της Porsche, Lars Kern, στις δοκιμές που έκανε στην πίστα του Nürburgring δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ο χρόνος που έκανε με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν 7:07,55 λεπτά. Δηλαδή έκανε επίσημο χρόνο μικρότερο κατά 26 δευτερόλεπτα από αυτόν που είχε κάνει τον Αύγουστο του 2022 με ένα Taycan Turbo S Sport sedan.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Lars Kern ομολογεί ότι πίεσε λίγο τον εαυτό του αλλά δεν έκανε και κάτι υπερβολικό. Οδήγησε στο όριο όπως οδηγούσε πάντα στην πίστα. Είχε στην αποκλειστική του διάθεση το Nürburgring-Nordschleife ενώ για λόγους ασφαλείας το αυτοκίνητο της δοκιμής του ήταν εξοπλισμένο με το  προβλεπόμενο roll cage και τα μπάκετ καθίσματα ήταν αγωνιστικά για να έχει καλύτερη στήριξη.

Σε σύγκριση με το ρεκόρ που είχε κάνει το 2022 με ένα Taycan Turbo S, οι χρόνοι που έκανε με την ηλεκτρική Porsche Taycan δεν συγκρίνονται. Το προ σειράς αυτοκίνητο ήταν κατά 25 χιλιόμετρα πιο γρήγορο στο Schwedenkreuz ενώ καθώς διέσχιζε τη γραμμή τερματισμού κοντά στο Grandstand 13 (T13) ήταν αρκετά ταχύτερος από τη δοκιμή του 2022.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Ο τελικός χρόνος ήταν 7:07,55 λεπτών, δηλαδή ήταν κατά 26 δευτερόλεπτα γρηγορότερος από το  τελευταίο ρεκόρ του. Το βίντεο που μαγνητοσκόπησε από έναν γύρο θα δημοσιευτεί στα μέσα Μαρτίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης