Η γυναικεία επιχειρηματικότητα βρέθηκε στο επίκεντρο του δεύτερου διεθνούς φόρουμ που πραγματοποιείται σήμερα και αύριο (1&2 Δεκεμβρίου) από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών και το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Γυναικών Επιχειρηματιών, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών, της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Αθηναίων.

Στο πλαίσιο αυτό, τις προσωπικές τους εμπειρίες από τον επιχειρηματικό στίβο κλήθηκαν να παρουσιάσουν σε ειδικό πάνελ με συντονιστή τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη, η Μαριάννα Χατζάκου, μέλος ΔΣ ΜΕΒΓΑΛ και η Νίκη Γιαβρόγλου CEO Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι δύο ομιλήτριες εστίασαν στο πώς περνάει μια οικογενειακή επιχείρηση από γενιά σε γενιά μέσα από τα προσωπικά τους βιώματα και τόνισαν ότι δεν υπάρχει μυστικό επιτυχίας. Χρειάζεται μεγάλος αγώνας και προσπάθεια ώστε η επιχείρηση να εξελιχθεί και να γίνει ανταγωνιστική. Στο πλαίσιο αυτό σημαντική είναι η συνεισφορά και η συνεργασία τόσο της πρώτης όσο και των επόμενων γενιών, καθώς όλοι φέρουν την ίδια ευθύνη.

Εστιάζοντας στο οικονομικό περιβάλλον, τις πληθωριστικές πιέσεις και τα μέτρα που λαμβάνει η κυβέρνηση σε αυτή τη κατεύθυνση ο κ. Μαρινάκης κάλεσε τις δύο ομιλήτριες να θέσουν την άποψή τους για την αποτελεσματικότητας τους. Η κυρία Χατζάκου σημείωσε ότι όλες οι ενέργειες που έχουν γίνει για την μείωση του πληθωρισμού έχουν όντως αντίκτυπο. Όπως ανέφερε, το καλάθι του νοικοκυριού έχει βοηθήσει πολύ τους καταναλωτές ενώ μειώνονται και οι τιμές σε πολλά προϊόντα. Ωστόσο, πρόβλημα, σύμφωνα με την ίδια, συνεχίζει να αποτελεί η εξεύρεση ανθρώπινου δυναμικού.

Από την πλευρά της, η κ. Γιαβρόγλου σημείωσε ότι το πρόβλημα εξεύρεσης ανθρώπινου δυναμικού είναι μεγάλα και στο πλαίσιο αυτό δίνονται ευκαιρίες σε άτομα με λιγότερη εμπειρία από αυτή που απαιτείται για συγκεκριμένες θέσεις εργασίας. Επίσης, η εταιρεία έρχεται σε επαφή με τα πανεπιστήμια αναζητώντας αποφοίτους ή ενισχύοντας την υλοποίηση εξειδικευμένων βιομηχανικών διδακτορικών. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία προσπαθεί μα κάθε τρόπο να προσελκύσει ανθρώπινο δυναμικό για να καλύψει τις ανάγκες της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης