Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης 

Η απόφαση είχε παρθεί, και τώρα ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσουμε οριστικά το ΤΤ, ένα αμάξι σύμβολο της εταιρίας με τους τέσσερις κύκλους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα sport αλλά premium μοντέλο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1995, και άρχισε να πωλείται τρία χρόνια αργότερα. Αρχικά ως κουπέ και από το το 1999 κυκλοφόρησε και η roadster έκδοση. Μετά από σχεδόν 25 χρόνια παραγωγής και τρεις γενιές αργότερα, το τελευταίο TT (Tourist Trophy) πέρασε από τη γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιο της Audi στο Györ της Ουγγαρίας.

Από τις 18 Φεβρουαρίου 1998 έως τις 10 Νοεμβρίου 2023, από τη γραμμή παραγωγής της Audi πέρασαν συνολικά 662.762 TT. Το τελευταίο της «φυλής» είναι ένα TTS Coupe με τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων και την τετρακίνηση Quattro που μοιράζεται με το S3. Σε έναν αυτοκινητιστικό κόσμο που κυριαρχείται από crossover και SUV, είναι τεράστια επιτυχία που το TT κατάφερε να επιβιώσει για 25 χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο επίσημος λογαριασμός της Audi στο Instagram, ανήρτησε μία φωτογραφία με το τελευταίο TTS Coupe, να πλαισιώνεται από το concept του 1995 που αναφέραμε νωρίτερα και ένα roadster πρώτης γενιάς. Μάλιστα, η απόσυρση του μοντέλου από την γκάμα, σηματοδοτεί ουσιαστικά τη σταδιακή κατάργηση του πεντακύλινδρου κινητήρα, ο οποίος εξακολουθεί να είναι διαθέσιμος στα μοντέλα RS3 και RS Q3.

Όσον αφορά το τι επιφυλάσσει το μέλλον, η γερμανική πολυτελής μάρκα έχει προτείνει ότι το TT θα μπορούσε να επιστρέψει μια μέρα ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά η απόφαση δεν έχει ληφθεί ακόμη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης